"זה גם מרגש וגם קשה בו זמנית": אביחי נפתלי. צילום: יח"צ

"זה גם מרגש וגם קשה בו זמנית": אביחי נפתלי

אביחי נפתלי, מלחין, כותב ומפיק ישראלי, היה בעבר חלק מלהקת הראפ-פופ "פרנקלין" המצליחה ולאחרונה הוציא סינגל סולו חדש, "לא תזהי אותי". שוחחנו עם הזמר שהולך להשתלט בקרוב על ההיפ-הופ הישראלי

את השם אביחי נפתלי כנראה שעוד לא שמעתם, אבל הגיע הזמן שתתחילו לשנן אותו כי בקרוב אתם הולכים לשמוע את שמו לא מעט, כי ללא ספק מדובר באחד מהאמנים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר ששמענו בזמן האחרון. אז רק לפני שתתמכרו לשירים שלו, הכירו את אביחי נפתלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומה משך אותך אליה?

"התחלתי להתעסק במוזיקה בגיל 13, הייתי שומע הרבה מאוד מוזיקה ומאוד עניין אותי ליצור דברים שאני שומע. מה שמשך אותי אליה היה בעיקר מילים וצורת ההגשה שלהם, לבטא בצורה לא שגרתית דברים שאני רוצה להגיד, לפעמים גם בדרכים מיוחדות".

הוצאת לאחרונה את סינגל הבכורה שלך, "לא תזהי אותי", איך הייתה העבודה עליו?

"מאוד מיוחד, בשנתיים האחרונות אני עובד לבד על הפרויקט הזה מהרמה של הכתיבה, הלחנה והפקה סופית. בניגוד לימים שהייתי בפרנקלין אני עובד לגמרי לבד על החומרים. זה גם מרגש וגם קשה בו זמנית".

 

הסינגל החדש מציג מוזיקה הרבה יותר בוגרת מהמוזיקה שעשית בפרנקלין, מאיפה אתה חושב שהשינוי הגיע?

"האמת שהשינוי תמיד היה שם, תמיד כתבתי לבד את החומרים האלה. בפרנקלין עשינו יותר שטויות ומוזיקת חבר'ה, כשאתה יושב לבד עם עצמך אתה מביא את המוזיקה הפרטית שלך".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"אמפי שוני ומועדוני הופעות גדולים בישראל".

מי הם המודלים לחיקוי שלך?

"האמת שאני מאוד אוהב את הצמד טוונטי וואן פיילוטס, אני שומע אותם כבר ארבע שנים, הרבה לפני שהם התפרסמו. אני גם מאוד מושפע מהמוזיקה של ג'ון בליאון".

© יח"צ

לאחרונה יש במוזיקה הישראלית הרבה שילובים של ראפ ופופ האם אתה חושב שגם אתה תשתתף בשילוב כזה ביום מן הימים?

"אם תגיע הזדמנות וזה ישמע טוב למה לא?".

אם היית יכול לבחור אמן ולבצע איתו דואט, עם מי זה היה ולמה?

"אני מניח שמוקי. אני גדלתי על המוזיקה שלו וכיום המוזיקה שלי מאוד מושפעת מהסגנון שלו".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים מהיום?

"ממשיך לעשות מוזיקה בכיף, אני כרגע בדיוק מסיים לעבוד על האלבום הראשון ומשחרר סינגלים, מקווה שבעוד 5 שנים יגיעו עוד כאלה".

תגובות