עדי אולמנסקי: "הרגשתי שאני צריכה משהו יותר רציני". צילום מסך מיוטיוב

עדי אולמנסקי: "הרגשתי שאני צריכה משהו יותר רציני"

היא התחילה את הקריירה המוזיקלית שלה בגיל 18 והשירים שלה זוכים לאלפי צפיות ביוטיוב. הכירו את עדי אולמנסקי - הסופרסטארית הבאה של עולם המוזיקה

זו לא הפעם האחרונה שאתם הולכים לשמוע את השם עדי אולמנסקי, עדי התחילה לכתוב שירים בגיל 18 וזכתה לאלפי צפיות על השירים האחרונים שלה. בשבוע שעבר יצא קאבר מושותף שלה ושלה ושל נתן גושן קאבר לשיר lost on you, אותו הקליטו לכבוד המצעד הבינלאומי של גלגלצ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"האמת שהתחלתי לשיר בגיל ממש ממש צעיר, בגיל 7 כזה. אבל בתכלס התחלתי באמת לעשות מוזיקה רק כשהייתי בערך בגיל 18, וזה התחיל מכזה לכתוב שירים על גיטרה ופסנתר ואז עם הזמן הרגשתי שזה לא מספק אותי ושאני צריכה לעשות משהו יותר רציני שיותר יביע את מה שאני רוצה לעשות, ואז התחלתי ללמוד הפקה. ולמה? פשוט כי הרגשתי שיש לי משהו שאני רוצה לספר לעולם ושבא לי נורא להביע את עצמי דרך אומנות, ומוזיקה זה הדבר שהכי היה לי קל להתחבר אליו. אבל בתכלס אני מניחה שאם לא הייתי עושה מוזיקה הייתי עושה סוג אחר של אומנות".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אני מרגישה שבמוזיקה אפשר להביע את עצמך בכל כך הרבה כיוונים, כלומר ברמת כתיבה, טקסטים ולחנים. גם העולם של ההפקה זה עולם שיכול לתת המון תוכן, ולקחת את זה לכל כך הרבה ז'אנרים וכיוונים. אני חושבת שמוזיקאי בעצם נהנה מכל העולמות כי אני יכולה לעשות קליפ, ובקליפ אני יכולה לעשות ויז'ואל ולהביא תוכן ויזואלי ולעשות עטיפה לאלבום. זה מאחד את כל הסוגים של האומנויות בדבר אחד. ככה אני תופסת את זה".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "dreamin" איך הייתה העבודה עליו?

"זה אחד השירים שעשיתי שאני הכי אוהבת עד היום כי היה בו משהו מאוד אמיתי והטקסט הוא מאוד כנה ומתאר משהו מאוד קשה שעברתי באיזו תקופה שפתאום הפך להיות שיר. בתקופה האחרונה פתאום הרגשתי שאני רוצה לשנות לזה הפקה ופשוט פניתי לבחור שהפיק את זה, אריק זינגו, שהוא גם הפיק קטעים לאלבום של דרייק. אני ממש אוהבת את מה שהוא עושה, אז אמרתי לו שאני עפה על הדברים שלו והתחלנו לדבר על לעשות דברים ביחד. זה היה מגניב לקחת שיר שכבר קיים תקופה ופתאום לשמוע אותו בסאונד אחר, בהפקה שונה. הוא ממש שינה את השיר והפך אותו פתאום למשהו הרבה יותר מגניב".  

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"וואו זו שאלה קשה, נראה לי בקואצ'לה באל.איי, פסטיבל החלומות שלי".

איך היית מגדירה את הסגנון שלך?

"זו שאלה קשה. אני תמיד אומרת שזה שילוב של היפ הופ אלקטרוני עם RNB. זה די מתאר את המוזיקה שלי. יש הביטים שהם יותר היפ הופ והשירה היא RNB, יש גם מלא נגיעות אלקטרוניות בהפקה".

אם היית יכולה לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת? ו

"יש שניים שעולים לי לראש.  הראשון, והוא הנסיך הבלתי מעורער שלי שאני מפנטזת עליו, זה טראוויס סקוט. אני חושבת שהוא מדהים וראפר ענק ומפיק גאון ואני חושבת שהוא מביא גם משהו מאוד מעניין להיפ הופ ומאוד נועז ואג'י. האומן השני זה פראנק אושן שהוא חלום חיי כי יש לו את הקול הכי מהמם בעולם והוא כותב מדהים והשירים שלו זה הדבר הכי מרגש שיש".

 

בשבוע שעבר יצא קאבר שלך ושל נתן גושן לשיר lost on you איך הייתה העבודה עם נתן?

"האמת שזה היה מדהים כי אני והוא שני הפכים. מבחינה מוזיקאלית אין שום קשר ובהתחלה באמת לא ידעתי למה לצפות. אמרתי אולי לא יהיה חיבור וזה לא יעבוד, ובפעם הראשונה שנפגשנו זה היה סיפור אהבה. הכי התחברנו והיה לנו קליק מטורף וזה הכי זרם. הוא נתן לי חופש אומנותי ממש גדול בהפקה של השיר, מאוד לקחתי את זה לעולמות שלי. היה ממש כיף, זו הייתה חוויה נעימה. גם בסוף עשינו במצעד השנתי ביצוע גם אקוסטי, אז זכינו לבצע את השיר בשתי גרסאות".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"בעזרת השם עובדת עם האומנים הכי גדולים שיש, ועושה מוזיקה שמספקת אותי ונותנת לי כיף. והכי חשוב בריאה ושמחה".

 
תגובות