עמית וינקלר: "לא באמת ציפיתי שדבר כזה  יכול לקרות לי". צילום: יח"צ

עמית וינקלר: "לא באמת ציפיתי שדבר כזה יכול לקרות לי"

עמית וינקלר רק בת 18 ועובדת עם המפיקים הגדולים בהוליווד, עם שיר מצליח ברדיו לפני מספר שנים, סימנה וי על דואט עם אייל גולן ומקום ראשון בריאלטי ילדים בערוץ 24 ואפילו הקליוטה שיר לריאהנה שעתיד לצאת בקרוב, ואנחנו פה בשביל להכיר לכם אותה אבל אל תשכחו איפה שמעתם עלייה ראשונים

אחרי שזכתה בתחרות הריאלטי בערוץ 24 והתחילה לעבוד על אלבום הבכורה קיבלה וינקלר שיחה מפתיעה עם לא אחר מאשר מפיק מוזיקלי מאוד מפורסם באמריקה ובעולם - ג'רמי שמו, (שאחראי על מילות השירים מאלבומו האחרון של ג'סטין ביבר שבא במאי הקרוב להופעה בישראל) בשיחה גרמי קורה לה לעלות על מטוס לאולפן שלו בהוליווד ולהקליט סקיצה לשיר העתידי של ריהאנה שייכנס לאלבום הקרוב. לפני שעמית תתגלה לכל העולם תפסנו אותה לשיחה על החלומות, העבודה האינטסיבית אך כיפית מאוד וכמובן איך אפשר שלא עם ג'רמי המגה מפיק של האומנים הגדולים בעולם.

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"התחלתי בגיל 9 כשכתבתי את השיר הראשון שלי אז אני בכל עולם הבידור מגיל מאוד צעיר, וגם סיימתי ללמוד באקדמיה למוזיקה ומחול ככה שבאתי מרקע מאוד מאוד קלאסי. הייתי בכל מיני פרויקטים שונים ולפני כמה שנים זכיתי במקום הראשון ב"ילד פלא" בערוץ 24 וכשזה קרה הבנתי שכנראה זה התחום שלי ואני צריכה להמשיך לעסוק ולפעול וככה יצא שכתבתי והלחנתי, ולפני שנתיים יצא הסינגל הראשון שלי - הוא נוגן בכל תחנות הרדיו ומאז אני עובדת על האלבום"

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אין משהו ספציפי שאני יכולה לשים את הנקודה עליו חוץ משאני פשוט אוהבת את זה, לפני כל הפרסום וכל מה ש'זמר מפורסם יכול להנות ממנו' אני חושבת שמוזיקה זה כיף, זה משחרר, אני חיה את זה מגיל כל כך צעיר שזה כבר חלק ממני"

לאחרונה הוצאת את הסינגל "Love Again", איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה המרובה על השיר לא התקיימה פה בארץ אלא בלוס אנג'לס באולפנים בהוליווד אצל המפיק חגי מזרחי שעבד גם עם אייל גולן ועוד כמה זמרים מצליחים. נסעתי במיוחד אליו בשביל לעבוד איתו על הסינגל הספציפי הזה שכתבתי והלחנתי בעצמי. ובזמן העבודה באולפן עם חגי הכרתי שם מפיקים בינלאומיים כמו המפיקים של שון פול וקריסטינה אגילרה וריהאנה כמובן, ועוד.."

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"בבמות הכי גדולות בעולם אם זה 'מדיסון סקוור גרדן', 'וומבלי' כל במה שרק אפשר לחשוב ולדמיין עלייה, אני חולמת רחוק מאוד. אבל ברור שעם כל ההרצון להופיע בחו"ל הארץ מאוד מספיקה לי כי בכל זאת זה הבית שלי ואני ארצה להתפרסם פה, אני חולמת מאוד מאוד בגדול אז אם זה 'קיסריה' פה ו'וומבלי' שם".

מי המודל לחיקוי שלך?

"סיה, אני מאוד מאוד אוהבת את סיה. אומנם לא הייתי בהופעה שלה אבל מה שאני מאוד אוהבת בסיה זה את הנחישות שלה שבגיל כלכך מאוחר היא פרצה, זה אומר שהיא לא וויתרה על החלום שלה עד שהיא הצליחה".

איך הייתה העבודה עם ג'רמי?

"ווהו היה מטורף ג'רמי בחור מדהים והוא מוכשר בטירוף וכשהוא בכלל רק הסכים לשמוע את השיר שלי הייתי בהלם. כשהוא נתן לי את המספר שלו ואמר שנשמור על קשר, לא באמת ציפיתי שדבר כזה גדול יכול לקרות לי, וכשהוא יתקשר אליי אז בכלל זו הייתה הפתעה שהוא הזמין אותי לאולפנים בהוליווד. וכמובן העבודה עצמה שחיכו לי שם עוד כמה מפיקים הייתה מטורפת, כאילו להקליט באולפן של ריהאנה במיקרופון של ריאהנה עם האנשים של ריאנה זה כאילו בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שדבר כזה יקרה לי".

את חושבת שהשהות שלך בהוליווד ובאולפן המפורסם תשפיע על השירים הבאים שתעבדי עליהם?

"כן, אין לי ספק שאת השירים הבאים אני באמת אוציא באנגלית, האלבום שלי מורכב משירים גם בעברית וגם באנגלית - כולם פופ. אבל אני בטוחה שהשיר הבא באנגלית יופק שם עם המפיקים האלו ואולי גם ריהאנה תצטרף לשיר הבא?".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"הסגנון שלי הוא פופ, אפילו קצת סול אבל בעיקרון אני שומעת הכל, גם מזרחי גם קלאסי ואני הסגנון שלי מה שאני הולכת להוציא באלבום הוא פופ אבל אני שרה כמעט הכל".

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת? למה?

"לפני שנה בעצם בארנה בירושלים שרתי עם אייל גולן דואט, מבחינתי הוא הזמר הכי גדול בארץ ואיתו כן הגשמתי איזשהו חלום אז אם בחול אז כן אולי פעם הבאה זה יהיה דואט עם ריהאנה, זה יכול להיות מגניב הסנגון של אייל גולן שזה מזרח תיכוני וריאהנה ביחד - חדשני כזה".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"אולי בהוליווד? על כוכב כמובן, ובלי קשר ל'כוכב' אני מאוד רוצה להמשיך לעסוק במוזיקה ולעלות הכי גבוהה שאפשר, להמשיך להנות מכל התהליך הזה כי כמו שאת יודעת אני עושה את זה לבד, אין לי לא יחצן ולא מנהל וזה מאוד מאוד קשה ואני חושבת שלא לוותר זה הדבר הכי חשוב פה ולהמשיך כמה שיותר רחוק וכמה שיותר גבוהה ואני מאמינה שזה יקרה".



תגובות