השחקנים שהפתיעו אותנו עם כשרון השירה שלהם. יוטיוב ו - gettyimages_IL/Amy Sussman

השחקנים שהפתיעו אותנו עם כשרון השירה שלהם

הם מככבים על המסכים שלנו ואנחנו מתאהבים בהם כל פעם מחדש, אבל האם ידעתם שחבוי בהם גם כישרון שירה? קבלו את הזמרים מחו"ל שחייבים להתחיל בקריירת מוזיקה!

מי היה מאמין, שבשחקנים האהובים עלינו קיים כישרון מוזיקלי חבוי? אתם חייבים לראות לאלו שחקנים שאתם צופים בהם במסך שלכם - יש כישרון שירה חבוי וסודי. האם צפויים זמרים חדשים בעולם הבידור הבינלאומי? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זאק אפרון

השחקן ההוליוודי, שאת הפריצה הגדולה שלו עשה בסדרת הסרטים האהובה והנוסטלגית - "היי סקול מיוזיקל". אפרון הוכיח לכולנו שחוץ מהיותו שחקן מצוין וחתיך הורס הוא גם יכול להיות זמר מעולה. בינינו, אין דבר שאפרון לא מצטיין בו, ולא נשאר לנו לומר שום דבר מלבד זה שהוא פשוט מולטי טאלנט! ואנחנו סולחים לו, למרות שהוא לא לוקח חלק באיחוד הסדרה, אבל בתמורה - אנחנו דורשים שיר מקורי!

מימילי בובי בראון

פצצת הכישרון, מילי בובי בראון, כוכבת "דברים מוזרים", לא מפסיקה להפתיע אותנו כל פעם מחדש. מעבר להיותה שחקנית, דוגמנית ובעלת מותג ביוטי משלה (קיילי ג'נר, מאחורייך!) השחקנית האהובה לא חוסכת בהצגת כישרונותיה ומציגה לנו גם את כישרון שירת הראפ שלה. בינינו, אין כמוהה!

 

אליזבת' גיליס

את הפריצה הגדולה שלה עשתה גיליס בקומדית הנוער המוזיקלית "ויקטוריוס" ששודרה בעבר בניקלודיאון. גיליס, ששיחקה את דמותה של ג'ייד כבשה את כולנו עם כישרון השירה שלה. מלבד ההצלחה בויקטוריוס, השתתפה גם במחזות זמר שאחד מהם היה לצידה של החברה הטובה אריאנה גרנדה, אשר הופיעה איתה בשנה שעברה כחלק מסיבוב ההופעות של גרנדה. הם הופיעו עם השיר ״give it up” שבוצע לראשונה ב״ויקטוריוס״, כמעט עשור לפני!

טום אליס

השחקן הבריטי והאהוב, טום אליס ("עד עצם היום הזה", "לוציפר"), הצליח לכבוש את לבבות הקהל בסדרות וסרטים בהם כיכב, אך האם ידעתם שהוא גם ניחן בכישרון שירה? כן כן, קראתם נכון! אליס שנתן לנו הצצה לכישרון החבוי באחד מפרקי הסדרה "לוציפר" יודע לשיר לא רע בכלל. יש משהו שהוא לא טוב בו?

אן האת'ווי

השחקנית האהובה על כולנו, אן האת'ווי, פרצה בתפקיד הנסיכה מיה, בסדרת הסרטים "יומני הנסיכה" ומאז נכנסה לכולנו ללב. מעבר לכישרון המשחק והריקוד אשר האת'ווי ידועה בהם, ישנו כישרון נוסף, כישרון השירה. בקיצור, כוכבת!

 

בראדלי קופר

השחקן, המפיק ובמאי הקולנוע, בראדלי קופר, הוכיח בסרטו "כוכב נולד", שמעבר ליכולות הבימוי והמשחק שלו הוא פשוט זמר מעולה. הלהיט "Shallow" זכה לתשבוחות ופרסים רבים. אמאל'ה - קריירת מוזיקה, דחוף!

 
תגובות