10 דברים שחשוב לדעת על "סוי לונה". צילום מסך מיוטיוב // Disney

10 דברים שחשוב לדעת על "סוי לונה"

הטלנובלה החדשה שכבשה את בני הנוער בעולם הגיעה להמשך העונה בישראל. אם עוד לא צפיתם והתמכרתם בואו להכיר את סוי לונה והדמויות קצת יותר טוב!

בשיתוף עם Disney

ממש היום תחזור הסדרה "סוי לונה" עם פרקים חדשים לערוץ דיסני בישראל, וגם במתחם המיוחד של פרוגי, רגע לפני שזה קורה וכדי לגרום לכם להתאהב מחדש, החלטנו להביא לכם כמה דברים שאתם חייבים לדעת על הסדרה, ואם זה לא מספיק - את הדברים האלו סיפרו לנו שחקני הסדרה בעצמם!

החלקה על גלגיליות היא להיט, רוקדים, שרים ועושים ספורט

השחקנית מלנה רטנר (שמגלמת את דלפינה) מספרת: "הייחוד של 'סוי לונה' הוא שכל השחקנים בסדרה מחליקים על גלגיליות, כולם שרים, רוקדים ומחליקים. הצילומים הפכו לספורט עבור השחקנים ומסתבר שהחלקה על גלגליות הופכת אותך לשמח.

כל השחקנים אוהבים לשיר ולרקוד

גסטון וייטו (שמגלם את פדרו) מספר: "גלגיליות הן חלק חשוב מהסדרה, אבל זה לא הכל. יש גם מוזיקה, ריקודים ושילוב של ריקודים על גלגיליות". 

© Disney

השחקנים למדו הרבה על שירה וריקוד בהמשך הסדרה

אגוסטין ברנסקוני (שמגלם את גסטון) משתף: "המוזיקה והריקודים הם כאלה שהצופים יזדהו איתם. אתם תרגישו כאילו אתם חיים את זה ולומדים את השירים וצעדי הריקוד החדשים, כאילו אתם איתנו בסדרה".

 

אתם הולכים להזדהות עם הדמויות

קרולינה קופליוף (שמגלמת את נינה) מגלה: "במבט ראשון הדמויות נראות סטריאוטיפיות, אבל הן לא. אלה דמויות מאוד אותנטיות".

 


יהיו הרבה התנגשויות

ליונל פרו (שמגלם את ניקולס) מתוודה: "יהיו הרבה סיפורים של דמויות שלא הייתם חושבים שייתקלו זו בזו, אבל אכן ייתקלו. יהיה מעניין".

 

גם אתם יכולים! זה המסר המרכזי של "סוי לונה"

אגוסטין (גסטון) מספר: "יש בסדרה מסרים רבים על חברות, אהבה, ספורט ואמנות. המסרים האלה יפים מאוד, והם תמיד חיוביים במובן שהם מראים לכם שאתם יכולים להצליח, שאתם יכולים לעשות הכול אם באמת תנסו".

 

צוות השחקנים רב-תרבותי

מיקל רונדה (שמגלם את סימון) חושף: "בהתחלה לא קל לעבור למדינה אחרת, כמו שעברתי ממקסיקו לארגנטינה. זה כמו היום הראשון בבית ספר חדש. מגיעים לשם ולא יודעים איפה אנחנו. זה אתגר רציני. אבל מצד שני, אפשר להתמודד עם האתגרים ההתחלתיים. זה מדהים. ואז לומדים המון דברים חדשים!"

 

יהיו הרבה טוויסטים בעלילה

קטיה מרטינז (שמגלמת את חסמין) משתפת: "אנחנו לא באמת יודעים מה הולך לקרות - ואנחנו, השחקנים, כמו הצופים, גם אנחנו מופתעים מהעלילה".

© Disney

חברות היא דבר חשוב בסדרה

מיקל (סימון) מגלה: "הסדרה עוסקת לא מעט באהבה וחברות. אלה רכיבים חשובים מאוד. אני שמח שבתפקיד שלי אני חבר טוב של לונה. חברות היא דבר חשוב מאוד לילדים היום, וזה חשוב לעולם כי הילדים הם המנהיגים של מחר".

© Disney

ז'ים וז'ם הן כמו יין ויאנג

אנה חארה (שמגלמת את ז'ים) מספרת: "ז'ים וז'ם הן הפכים מושלמים, כמו יין ויאנג, והן מעוררות זו בזו מוטיבציה. הדמות שלי מעבירה את המסר שחברות חשובה בחייהם של צעירים ושחשוב לעשות משהו שאוהבים, להגשים את החלומות. ז'ים שואפת להיות הכי טובה שאפשר על הבמה, בשירה, ריקוד או החלקה, ובעזרתה של ז'ם, היא עובדת כדי להגשים את החלום שלה".

© צילום מסך מהסדרה




תגיות
תגובות