היישר מארגנטינה: כוכבי "סוי לונה" בריאיון בלעדי באולפן!. צילום מסך מהאולפן

היישר מארגנטינה: כוכבי "סוי לונה" בריאיון בלעדי באולפן!

אחרי שחזרו אלינו עם פרקים חדשים, הגיע הזמן להכרות קרובה יותר עם כוכבי "סוי לונה"! קרול סביליה ורוג'רו פסקורארלי שעונים לנו באולפן על כל מה שרציתם לדעת עליהם - היישר מארגנטינה. אז מתי הם יבואו לישראל?

 

 לכבוד הפרקים החדשים של "סוי לונה" בדיסני, תפסנו את הכוכבים הראשיים והאהובים, קרול סביליה (לונה) ורוג'רו פסקורארלי (מתאו) לריאיון מיוחד היישר מארגנטינה הרחוקה, בעודם מתחילים לצלם ממש עוד רגע את העונה השנייה.

"לא ידעתי להחליק לפני, בחיים לא החלקתי, האמת שיש לי בבית מחליקים אבל אף פעם לא עליתי עליהם", מספרת לנו קרול ומפרטת על השקר הלבן באודישן לסדרה "כשעשיתי אודישנים ושאלו אותי אם אני יודעת להחליק, אז אמרתי 'ברור שאני יודעת' כשלמעשה לא ידעתי בכלל, ואחרי שישה חודשים אינטנסיביים, עם מאמנים יוצאים מן הכלל, שלימדו אותנו להחליק מעולה".

על ההחלקות בגלגליות על הסט סיפר לנו רוג'רו בריאיון כי "האמת היא שקרו הרבה תאונות על הסט, נפלנו הרבה פעמים יותר מבכל החיים, אבל בסוף הפכתי למלך הרחבה!"

© Disney

בעת צילומי העונה הראשונה, עוד לפני שהסדרה נחתה בישראל וגררה טירוף, בחרו "דיסני ישראל" לשלוח את לין אשרוב ("כוכב הצפון") לבקר את הכוכבים על הסט לצורך צילומי סרט מאחורי הקלעים, קרול ורוג'רו נשארו עם זכרונות נעימים ממנה ולא שכחו לספר לנו עליה "האמת היא שהיה מעניין להקשיב לה ולהכיר אותה. ולפעמים כשדיברנו לא הבנו שום דבר אחת מהשנייה, אבל הלוואי שאפגוש אותה שוב", שיתפה קרול ורוג'רו הוסיף גם זיכרונותיו מהכוכבת הישראלית "היא אחלה של בחורה, אפילו שרתי איתה! שרנו שירים על ישראל נראה לי, אני לא זוכר בדיוק איך זה היה, אבל באמת הייתה אווירה טובה, היא סופר מקצוענית ואני מחכה לראותה בהקדם בישראל".

לין אשרוב הישראלית על הסט עם רוג'רו ב
לין אשרוב הישראלית על הסט עם רוג'רו ב"סוי לונה" © Disney

הכוכבים לא סתם מזכירים את ישראל, כשנשאלו אם יש סיכוי שנראה אותם בקרוב בארץ הכריזו שרוב הסיכויים שזה יהיה לטובת מופע, אך הם עצמם סקרנים לראות את המדינה, "זה מקום שאני לא מכירה, ואני הייתי שמחה לבוא כדי להכיר יותר", - מכריזה קרול, הכוכבת הראשית ומסכים איתה בן הזוג על המסך "הייתי שמח מאוד לבקר בישראל ולפני הכל בכדי להכיר את ההיסטוריה של הארץ שנראת לי מאוד מעניינת".

למתחם המיוחד של סוי לונה בפרוגי - לחצו כאן!

הגשה: חן אביב | עריכת תוכן: משה אבוטבול | הפקה: אורטל כהן | צילום: אלי סגל | בימוי: נועה נדל | נתב: רובי שביט - לוי | עריכה: אמיר סולומון | איפור: עדיה פישמן |

תגובות