האלבום של סוי לונה: כייפי, צבעוני ומשקף את הסדרה. צילום: Disney

האלבום של סוי לונה: כייפי, צבעוני ומשקף את הסדרה

לאחר ההצלחה לה זכה האלבום הראשון של הסדרה הארגנטינאית המצליחה, "סוי לונה", יצא אלבום שני שכולל את שירי החלק השני של העונה הראשונה. מה חשבנו עליו?

"סוי לונה" היא דרמה יומית המשודרת בערוץ "דיסני" שהגיעה אלינו לא מזמן היישר מארגנטינה וכבר תפסה תאוצה וזוכה להצלחה רבה בישראל. הסדרה מדברת על בני נוער שהעיסוק העיקרי שלהם זה מוזיקה והחלקה על גלגליות. במהלך הצפייה בסדרה שמענו שירים רבים שחלקם יצאו בארגנטינה כאלבום מיוחד לסדרה ששמו "Musica en ti". האלבום הזה הוא האלבום השני שיוצא לסדרה והוא מכיל את השירים מהחלק השני של העונה (פרקים 41-80). 

האלבום נפתח בשיר "Vuelo" שפירושו "לעוף". השיר מבוצע על ידי כל כוכבי הסדרה האהובים והוא ללא ספק מהווה פתיחה מצוינת לאלבום מכיוון שהוא מכניס אותנו כבר בהתחלה לקצב ולכיף שמשדרת "סוי לונה". מיד אחריו מגיע השיר "Musica en ti"', "מוסיקה בתוכך", בביצועה של השחקנית הראשית קרול סביליה, השיר הוא שיר רגוע יחסית לשיר הפתיחה ומדגיש את היכולת הווקאלית של סביליה בצורה מעולה.

 

השיר השלישי באלבום הוא "A rodar mi vida", "לגלגל את חיי", השיר הזה מבוצע על ידי כמה משחקני הסדרה. הוא אחד מהשירים היותר קליטים בדיסק וללא ספק הוא מהשירים שיותר כיף לזמזם בכל מקום. השיר שבא אחריו הוא השיר "Nada ni nadie", "משהו או מישהו" והוא מבוצע על ידי רוג'רו פסקווארלי. אחד מהיתרונות של השיר הזה הוא שהשיר מבוצע על ידי פסקווארלי, מכיוון שבנוסף להיותו שחקן הוא גם זמר וניתן לשמוע במהלך האזנה לשיר שיש לו יכולות ווקאליות מדהימות, וכפי שכבר סיפר לנו בריאיון מיוחד היישר מארגנטינה - הוא גם עובד על שירים משלו.  

 
 

השיר החמישי באלבום הוא "Chicas asi", "גם בנות", השיר מבוצע על ידי ולנטינה זנרה, מלנה ראטנר וקטיה מרטינס. היופי בשיר הזה זה שהוא לגמרי מתאר את הדמויות של הבנות בסדרה. השיר השישי הוא "Tengo un corazon", "יש לי לב", שמבצעת קרולינה קופליוף, השיר הזה לא קצבי אך גם לא כל כך שקט, הוא בדיוק באמצע וזה מגוון מהשירים הקודמים. השיר הבא הוא "Que mas da", "למי אכפת", שמבצעים קרול סביליה ורוג'רו פסקווארלי, השיר מבוצע בצורה מדהימה והקולות של השניים משתלבים יחד באופן מעולה. השיר השמיני הוא "Sin fronteras", "ללא שוליים", אותו מבצעות קרול סביליה וקרולינה קופליוף. השיר כיפי ומעביר את התחושה של החברות הטובה של השתיים. 

 

מהשיר התשיעי באלבום ועד האחרון ישנן גרסאות מיוחדות שנכנסו לאלבום. השיר התשיעי "Eres", "אתה", מבוצע על ידי קרול סביליה, רוג'רו פסקווארלי ומייקל רונדה. השיר נכנס לאלבום בגרסת רדיו מיוחדת כפי שעוד לא שמענו אותו והשלושה מבצעים אותו יחד בצורה מרגשת במיוחד. השיר שמגיע אחריו הוא "Valiente", "אמיצה", שמבצעים קרול סביליה, מייקל רונדה, ליאנול פררו וגסטון ויטו. גם השיר הזה הושמע בלייב ברדיו ונכנס לאלבום בגרסה הזו. הגרסה החיה ללא ספק הופכת אותו למיוחד יותר והביצוע מעולה, מי שבולטים בשיר הם כמובן סביליה ורונדה שמובילים אותו בצורה מדהימה. 

 

לאחר שכבר התרגלנו לשירים השקטים מגיע השיר הבא, "Alas", "כנפיים", שהוא גם שיר הנושא של הסדרה והוא מבוצע על ידי כל כוכבי הסדרה, לאלבום השיר נכנס גם כמו השירים הקודמים בגרסת רדיו לייב. בניגוד לשירים האחרונים באלבום השיר הזה מכניס אותנו לקצב. אחריו מגיע השיר שסוגר את האלבום, גרסה אקוסטית לשיר "A rodar mi vida", "לגלגל את חיי", שכבר שמענו בתחילת האלבום בגרסה קצבית. את הגרסה הזו מבצעת קיארה פרוויצ'יני בצורה מדהימה עם יכולות מעולות. 

 

האלבום של "סוי לונה", בהחלט מגוון מאד וכיפי לשמיעה. במהלך האזנה לשירים ניתן להרגיש ממש את מה שהסדרה משדרת ואף להבין מה כל דמות משדרת בעזרת השירים שלה. האלבום משלב מצד אחד שירים קצביים וגם שירים שקטים והחיבור הזה גורם לאלבום להיות מעניין וצבעוני יותר. הבולטים באלבום הם ללא ספק קרול סביליה ורוג'רו פסקווארלי שמפגינים יכולות מרשימות במיוחד, שכובשות אותנו בכל שיר מחדש. 

 

תגובות