הכירו את: אמה. צילום: גיא פיטשון

הכירו את: אמה

את אמה מגלמת גאיה גור אריה

  • היא נערה סקרנית ואמיצה, מחויבת לגלות את כל האמת על הנעלמים.
  • אמה רגילה לפעול בדרך "הנכונה" והשקולה. אבל כשהכל ישתבש, גם בתעלומה וגם באהבה, היא תמצא את עצמה עושה דברים שלא חשבה מעולם שתעשה.
© צילום: גיא פיטשון

עכשיו עם נעלמים, הטירוף ישוחזר?

"זאת הולכת להיות סדרה מעולה. סדרת מתח שלדעתי מאוד שונה מהסדרות שיש עכשיו. עלילה מטורפת, מעניינת ומסקרנת. האמת שכשאנחנו קיבלנו את התסריטים, השתגענו". מספרת ומפרטת "היינו מתקשרים אחד לשניה כדי לספר ולדבר על מה שקרה, נכנסנו לזה בטירוף. אני בטוחה שזה יהיה ממכר ויכניס לתוכו את כל מי שיצפה בזה. מסופר על שני אחים בשם אמה ואלון קליין שמגיעים לעיירה חדשה בצפון ומתחילים לגלות כל מיני סיפורים מאוד מעניינים - סיפורים שמשנים את החיים של כל מי שגר בעיירה".

© שלי זילכה

על ההצטרפות לסדרה והחזרה לכל ענייני הבידור היא מספרת "לפני שעשיתי את האודישן לסדרה, לא ידעתי את העלילה - אבל לפי הסיפור הכללי ששמעתי, זה היה מאוד מעניין. במיוחד השם, השם זה משהו שגורם לך להבין שמסתתרת פה עלילה די מעניינת. בטקסטים שקיבלתי לאודישנים, הכל היה מאוד לא ברור ומסקרן, מאוד נמשכתי לזה, מאוד רציתי את התפקיד הזה והשקעתי הרבה כדי לקבל אותו. זה היה תהליך של חודש של אודישנים. היה מורט עצבים וגם קצת מתיש  לא לדעת תשובה ממש עד הרגע האחרון.

לריאיון המלא עם גאיה / לחצו כאן

תגובות