טקס הצטיינות: הפלוגה שעושה מעבר למצופה . באדיבות דובר צה"ל

טקס הצטיינות: הפלוגה שעושה מעבר למצופה

חיילי צה"ל פועלים רבות על מנת להגן עלינו. שבוע שעבר בטקס מצטייני אוגדת אזור יהודה ושומרון, קיבלה פלוגת ה"כתר" מגדוד תעוז אות הצטיינות, עקב העבודה השוטפת שלהם במהלך השנה והפעילות המבצעית שלהם שראויה להערכה. מפקד הפלוגה: "מרגיש תחושת סיפוק והצלחה"

בשבוע שעבר (יום ב') נערך טקס הצטיינות של אוגדת אזור יהודה ושומרון בראשות מפקד האוגדה. בטקס השתתפו היחידות שפעלו במהלך השנה מעבר למצופה. הפלוגה שזכתה באות ההצטיינות הייתה פלוגת ה"כתר" מגדוד תעוז, אשר ביצעה לאורך השנה פעילות מבצעית שראויה להערכה.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

סרן משה בן שושה, מזה שנה מפקד על פלוגת ה"כתר" מגדוד תעוז, אשר חלק מהמשטרה הצבאית. בן שושה מספר כי במסגרת תפקידו כמפקד פלוגה, "נדרשת המון אחריות, נחישות ואיתנות. צריך לדעת לעבוד עם כוח אדם. זאת גם תרומה עצומה למדינה, למערכת ולצה"ל".

© דובר צה"ל

בן שושה מספר על פלוגתו, "פלוגת ה"כתר" מאיישת מעברים בחטמ"ר מנשה (חטיבה מרחבית). בפלוגה יש אנשים מצוינים ואיכותיים מאוד. יש לה שדרת פיקוד מאוד חזקה. היא יוצאת למשימות מאתגרות ומעניינות ומאוד מבצעית. אנחנו דוגלים במשפחתיות לצד סטנדרטים גבוהים ושאיפה למצוינות תמיד. במסגרת פעילותה השוטפת הפלוגה מאיישת את כלל מעברי התפר ואת המעבר לבית המשפט הצבאי. אנחנו אחראים שם על האבטחה והבידוק".

© דובר צה"ל

"זה מעמד מאוד מכובד. אנחנו רואים באות הצטיינות משהו מאוד גדול ועוצמתי, אנחנו מרגישים מעורכים מהאוגדה ומהחיל", מספר בן שושה על טקס ההצטיינות, בו מפלגתו קיבלה אות הצטיינות על פעולתה לאורך השנה. כמפקד הפלוגה הוא מתאר כי המעמד היה מאוד מרגש, "אתה מרגיש תחושת סיפוק, תחושה של הצלחה, שאתה מממש את היעדים שלך, שאתה ממצה את כלל התכונות אליהן אתה מכוון".

טקס ההצטיינות
טקס ההצטיינות © דובר צה"ל

שבוע שעבר ציינו את ראש השנה, מה אתה מאחל לעצמך ולפלוגתך לשנה הקרובה?

"שהפלוגה תמשיך להצטיין, שתממש את היעדים שלה ושתמשיך להגן ולשמור על העורף של מדינת ישראל בחזית. שהיא תמשיך להיות איתנה וחזקה וכך גם כל צה"ל. שנזכה לשנים של שקט בטחוני ואהבת ישראל."     



תגובות