על הסדרה והיוצרים של "גולני".

על הסדרה והיוצרים של "גולני"

"גולני - ריאליטי טירונות" היא סדרת רשת דוקומנטרית, המתעדת מטווח אפס את שגרת חייהם של טירוני פלוגה ח' של גדוד 51 של חטיבת גולני שהתגייסו באוגוסט 2011. הכירו את היוצרים

"גולני - ריאליטי טירונות" היא סדרת רשת דוקומנטרית, המתעדת מטווח אפס את שגרת חייהם של טירוני פלוגה ח' של גדוד 51 של חטיבת גולני שהתגייסו באוגוסט 2011. הסדרה מלווה את הטירונים והמפקדים מהרגע הראשון שבו הם מגיעים לבסיס ההכשרה של החטיבה, דרך הטרטורים, המסעות, הכאבים, המריבות, הגאווה ההתרגשות ועד לסיום ההכשרה והחניכה - מסע הכומתה המיתולוגי.

 

הסדרה מאפשרת הצצה נדירה ומרתקת לתהליך הפיכתם של הטירונים - עד לפני דקה תיכוניסטים - ללוחמים, תוך שהיא מספרת את סיפוריהם האישיים של החיילים והמפקדים בפלוגה. בין היתר עקבנו אחרי ההסתגלות למסגרת הצבאית, משברים אישיים ומשפחתיים והשינויים שעוברים החיילים הצעירים במסעם בדרך לכומתה החומה הנכספת.

"גולני" צולמה במהלך שישה חודשים בבסיס ההכשרה בסמוך לקיבוץ רגבים, בשטחי האש, באימוני השדאות, בבתי החיילים - בימים ובלילות - במטרה להביא את התמונה המלאה ביותר ולאפשר תיעוד נטול פילטרים, שלב שלב, של התהליך שאותו עוברים חיילי הפלוגה ומפקדיהם. זוהי סדרת הדוקו הראשונה בישראל שמיועדת לרשת, וככזו היא הותאמה למאפייני הצפייה באינטרנט.

ניר (שוקו) כהן

בן 31, נשוי לחן ואב טרי לעמית. נולד וגדל בבת-ים, שירת בחטיבת הנח"ל. בוגר החוג לתקשורת המכללה למנהל. החל את דרכו המקצועית כצלם ספורט, בהמשך הפך לכתב המגזין של ספורט ynet. בשנים האחרונות ביים וערך פרויקטים דוקומנטריים. כיום, כתב המגזין של חדשות ynet.

יהונתן צור

נולד וגדל בתל אביב. החל את דרכו כצלם מערכת עיתון "במחנה". בוגר החוג לקולנוע אוניברסיטת תל אביב. מצלם עיתונות ודוקומנטרי כבר למעלה מעשר שנים. עובד בימים אלו על תסריט לסרט באורך מלא. 

אלי סטרול

גר במושב תלמי מנשה ונשוי באושר גדול להדס. בוגר תואר ראשון בתקשורת במכללה למנהל. 
החל את דרכו ב-ynet לפני כשלוש שנים. בוגר בית הספר JUMP CUT במסלולי AFTER EFFECT יסודות ואולפנים. כיום עובד כעורך וידיאו באתר ואפטריסט פרילאנס. 

תגיות
תגובות