יחד בשטח: ההפתעה שחיכתה ללוחמי גולני. צילום: ליאור פוזניאק

יחד בשטח: ההפתעה שחיכתה ללוחמי גולני

שבוע לאחר התאונה הקשה שגבתה את חייהם של שלושה לוחמי גולני, סיימו אתמול (יום ג') כ-500 חיילים את מסלול ההכשרה של גולני במסע הכומתה. בסוף המסע, חיכתה להם הפתעה מתוקה שארגנו מתנדבי קרן לב"י והאגודה למען החייל

שבוע שעבר, התרחשה תאונה נוראית שגבתה את חייהם של שלושה לוחמי גולני ז"ל. כשבוע לאחר מכן, ביום ג' האחרון, סיימו כ-500 חיילים את מסלול ההכשרה של גולני עם מסע הכומתה. בסיום המסע חיכתה לחיילים הפתעה מתוקה ומרגשת שארגנו מתנדבי ארגון קרן לב"י והאגודה למען החייל.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

ביום שלישי האחרון (20.2), כשבוע לאחר התאונה הנוראית בה נהרגו שלושה לוחמי גולני ז"ל, סיימו כ-500 חיילים את מסלול ההכשרה של גולני הנמשך כשבעה חודשים. את מסלול ההכשרה הם סיימו עם מסע הכומתה של החטיבה, שכלל כ-40 קילומטרים. בסיום המסע חיכתה להם פריסה מושקעת שהכינו מתנדבי קרן לב"י והאגודה למען החייל. 

© ליאור פוזניאק

יו"ר יחד למען החייל האלוף (במילואים) יורם יאיר- ייה, מנכ"ל הארגון תא"ל (במילואים) אילן טל ועובדי יחד למען החייל, מחוזקים במתנדבי ומתנדבות הארגון מסניף טבריה, הגיעו בבוקר של יום שלישי לצומת גולני, על מנת להכין את הפריסה המושקעת שהמתינה ללוחמים שהגיעו ממסע הכומתה.

השולחנות הועמסו בשתייה חמה וקרה, עוגות, מאפים וחטיפים שאפשרו לחיילים הפוגה מתוקה בתום המסע המפרך. ניידת מיוחדת חילקה גלידות לחיילים ודי ג'יי הפך את האווירה לחגיגית עם מוסיקה. אל המתנדבים של יחד למען החייל הצטרפו עשרות הורים ואחים נרגשים, שהמתינו ללוחמים עם חולצות מיוחדות מעוטרות בסמל גולני.

© ליאור פוזניאק

חטיבת גולני היא החטיבה הראשונה שלוחמיה נהנו מהמיזם החדש של יחד למען החייל שנקרא "יחד בשטח". במהלך השנה מתוכננים להתקיים פריסות מתוקות נוספות בסיום מסעות הכומתה של חטיבות חיל הרגלים השונות.

תגובות