טור שבועי: שלושת משחקי המרוצים הכיפיים ביותר. צילום: צילום מסך מהסרטון

טור שבועי: שלושת משחקי המרוצים הכיפיים ביותר

מדי שבוע אנו נביא לכם מקבץ אפליקציות או משחקים לסמאטרפון שלכם בנושא מסוים ומגוון. הפעם: שלושת משחקי המרוצים המתאימים למכשירים שלכם

כולנו מכורים לסמאטרפונים שלנו מסיבות שונות. חלק לעבודה, חלק להודעות וחלק לאפליקציות השונות. אם כבר אנחנו תקועים על המכשיר ולא יודעים מה לעשות חוץ מלחפש דברים מעניינים באתרים שונים, מדי שבוע אנו נביא לכם מקבץ של אפליקציות במושא מסוים. מה הפעם? שלושת משחקי מרוצים כיפים.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

4x4 Off-Road Rally 2

לא תמיד חלמתם לנסוע על ג'יפ ענקי, גדול ומגניב, להגיע לאיפה שאתם רוצים או לרמוס דברים לא ידועים? אז כן, המשחק הזה יעזור לכם מאוד. אתם שולטים על ג'יפ ענקי 4X4, ובעצם אתם יכולים להגיע לאיפה שאתם רוצים, בתחומי המשחק. 

אנחנו אהבנו את האפליקציה מפני שיש לה גרפיקה די נחמדה, הסאונד נשמע ממש כמו המנוע של המכונית ובכלל, זה כיף שיש אפשרויות תנועה פתוחות. מה שמפריע לפי דעתנו, זה שאין מספיק שלבים, אבל הגרפיקה יחד עם הסאונד המקורי יוצרים חוויה של נסיעה בג'יפ אמיתי! 

 

אתם יכולים להוריד את המשחק גם באפל וגם באנדרואיד, תלוי במכשיר שלכם.

Race The Traffic

משוגעים על הכביש תמיד יש, ולא חסר. תמיד חשוב לזכור שכשעולים על הגה עלינו לדאוג לכל דבר שבעצם קורה, אבל מה קורה כשאנחנו צריכים למהר לסוף השלב? במילים אחרות, במשחק הזה עליכם להיות המשוגעים על הכביש, אבל לדאוג שלא פוגעים באף אחד.

הבעיה היחידה שיש לנו עם המשחק הזה שהפיצ'רים השונים עולים כסף ואי אפשר לרכוש או להשיג את הפיצ'רים הללו דרך כסף בתוך המשחק.

משחק דומה
 

אתם יכולים להשיג את המשחק באנדרואיד או גרסה דומה באפל.

Car transporter parking game

נכון הדבר הכי מעצבן הוא שהרגע קיבלתם רישיון נהיגה, אתם עולים על הרכב (כמובן עם מלווה) ואז אתם מגלים שנתקעתם בשום מקום עם הרכב של ההורים שלכם? אז אנחנו הפעם מציעים לכם להיות הגררים. לנסוע על משאית ענקית שיש עליה עוד רכבים, שנתקעו בשום מקום.

אהבנו המשחק מסיבה פשוטה. קשה לנסוע על רכבים כאלו גדולים ומסיביים ועלינו לדעת לעשות את זה. חוץ מהאימון הטוב לרישיון, אנחנו צריכים לדעת מה לעשות מתי. מה שלא אהבנו היה האנימציה של המשחק, קצת נראה כאילו עשו את זה על רגל אחת.

אתם יכולים להוריד את המשחק באנדרואיד בלבד.

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות