קיבלתם שמועה לא מאושרת? הודעה תחת צו? אל תפרסמו!.

קיבלתם שמועה לא מאושרת? הודעה תחת צו? אל תפרסמו!

שימו לב לכמות ההודעות שנשלחת ביום אחד בקבוצה האישית שלכם, של המשפחה. כמה מתוך כל ההודעות הן שמועות לא מבוססות שנשלחו לאחד מחברי הקבוצה? אולי די כבר?

כמה מאיתנו כבר הספיקו לקבל הודעות על המצב הביטחוני בארץ? כמה מאיתנו כבר הספיקו לקבל דיווח חם ולוהט מהשטח, אפילו עוד לפני שהחמאס קיבלו את הדיווח הזה? בניסיון להבין מה קורה פה, גילינו כי מקבלים מדי שעה, מספר הודעות שרשרת שכנראה נשלחות במטרה להרוס, להטיל אימה ולהוסיף למצב המדוכא בארץ. מה עלינו לעשות? האם יש בכלל משהו לעשות? ברור שכן.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד: 

שימו לב מה קורה פה. רובנו מקבלים הודעות לא ברורות בעליל. זה קרה שם, והמטען הזה התפוצץ שם, דיווחים של מסוקים מעל בתי חולים שונים, ולא פחות, דיווחים על פצועים אם לא הרוגים. 

למה דבר כזה קורה בכלל? למה אנחנו צריכים לקבל הודעות שכאלו, ספק נכונות וספק אינן נכונות, למה שלא נקבל את כל המידע כמו שצריך בזמן שצריך ולא ננסה להיות ראשונים לדעת דברים כאלו? זה די ברור שאנשים רוצים להיות הראשונים לדעת ולדווח, אבל ברגע שזה מגיע למצב כזה, שנשלחים פרטים שהם רחוקים מהמציאות או שיש עליהם צו איסור פרסום מסיבות כאלו או אחרות, אנחנו בבעיה.

לכן, מה עלינו לעשות? ברגע שאנו מקבלים הודעה שאנחנו לא בטוחים בה, לא יודעים מאיפה היא מגיעה ומי המקור שלה, פשוט לעשות את המהלך הבא. למחוק את ההודעה, לוודא שהחבר ששלח את ההודעה לא ישלח את ההודעה הזאת לעוד אנשים ולא לפרסם בעצמכם. למה? כי אם זה יהיה לא נכון וחס וחלילה בפעם הבאה יהיה גם שם וזה יגיע למשפחה, אתם תהיו צריכים להגיד להם שזאת טעות של העברת הודעות שרשרת שמישהו חסר חיים המציא.

בואו נהיה חכמים!
בואו נהיה חכמים!

בואו נהיה חכמים ונראה לחמאס שאנחנו חזקים מספיק ולא נפול לטעויות כאלה, מאמינים לכל דבר וחושבים שאנחנו חייבים לדעת כל דבר שקורה לפני כולם.

תגובות