Siri נגד Cortana, מי תנצח? התוצאות המפתיעות. צילום: צילום מסך מהסרטון

Siri נגד Cortana, מי תנצח? התוצאות המפתיעות

מי לא מכיר את הפיצ'רים השונים במכשירים המאפשרים "לדבר" ממש עם המכשיר? אם זה Siri באפל או Cortana ב-Windows. אותם משפטים לשתיהן. מי תנצח?

לכולנו משעמם במהלך היום לפחות כמה דקות. מה אפשר לעשות? זה די ברור, לא? לדבר עם המכשיר שלנו! השאלה אם להשתמש בשלנו שמכיל את Siri של אפל או לקחת את המכשיר של ההורים שמכיל Cortana. מה יותר טוב? מי כיפי יותר, ומי יותר יעיל?

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

בפינה השמאלית של הזירה מתכוננת לה Siri לקרב. Siri נכנסה למערך של אפל ב-2010 ומאז משתמשי התפוח הנגוס נהנים משימוש רצוף של המערכת. שנתיים לאחר הקניה, גילו שסוזן בנט, היא זאת שעומדת מאחורי הקול הנשי של המערכת. Siri חזקה ומוכנה לקרב.

בפינה הימנית של הזירה עומדת Cortana ומוכנה לקרב. Cortana חלק ממערך Windows Phone 8.1 המוכר לכולנו. המערכת הזאת חדשה יחסית אך עדיין הביצועים שלה חזקים מאוד. כחלק מהניסיון של Windows לנצח, הם הוציאו סרטון בו הם מוכיחים כי Cortana טובה בהרבה מ-Siri. איך?

 

זה נראה כי הם הוכיחו ש-Siri פחות טובה, לא? אז חכו שנייה. האתר Mashable ניסה את התחרות הזאת, בין Siri ל-Cortana. מה הם מצאו? תראו ותגלו!

 

כפי שאנחנו יכולים לראות בסרטון, הם מודעים לכך ש-Siri טובה בסופו של דבר מ-Cortana, למרות שיש דברים ש-Cortana טובה בהרבה מ-Siri, כמו עשיית פעולות בעלות שלב אחד או שניים (להפעיל מצב כזה או אחר) וכן הלאה. לפי הסרטון, Siri טובה מ-Cortana בשיתוף על רשתות חברתיות (ציוץ בטוויטר כדוגמה) וכן הלאה. כמו מכיני הסרטון, גם אנו מצפים לקרב חוזר בעוד כמה חודשים.

SO - מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות