זה לא קשה להסביר את הסמיילים, 2 משחקים שווים וחדשים. צילום: צילום מסך מהסרטון

זה לא קשה להסביר את הסמיילים, 2 משחקים שווים וחדשים

צריך קצת לחייך וצריך קצת ליהנות - לא משנה מה קורה. סמיילים משמשים להמון דברים, להסביר מצבים וגם סתם בהקשר לא ברור. 2 משחקים מגניבים מאוד שקשורים לסמיילים

פלאפי בירד? היה. YO? כבר נמאס - הכירו את האפליקצייה החדשה שתגרום לכם לחייך קצת, "מהו הסמיילי". כמו באפליקציות המוזכרות – פשוטה כל כך ועם זאת ממכרת מאוד, וזאת הוכח כך בכך שהגיע למקום השני בקטגוריית "הפופולרים ביותר בחינם" בחנות ה-Google Play. בנוסף, סמיילאיט מטעם ערוץ הילדים מככב לאחרונה. שווה או לא?

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

מהו הסמיילי?

הקונספט של המשחק פשוט, ומבוסס על האפליקצייה "Guess The Emoji" באנגלית. על המסך מוצגים כמה "אימוג'ים", "סמיילים" אם תרצו ואתם צריכים לפענח מה הם אומרים. האמנם נשמע פשוט אבל משלב לשלב השלבים הופכים לקשים יותר. יש כמה אפשרויות לעבור את השלבים, הראשונה היא להסתכל באינטרנט במדריך – לא כדאי. האפשרות השנייה היא לבקש רמז תמורת 10 נקודות – לא עדיף, או האופציה האהובה עלינו והשלישית לשאול חברים, ותאמינו לנו שהחברים שלכם יצירתיים יותר ממה שאתם חושבים!

גיימפליי של המשחק באנגלית
 

אהבתם? אתם יכולים להוריד את האפליקציה הזאת רק בחנות אנדרואיד.

סמיילאיט

רוצים לקחת חלק בתחרות הקיץ הצעירה "הבנים והבנות" ולעזור לקבוצה שלכם? הנה המשחק הבא. במשחק הזה, הקיים באתר ערוץ הילדים, אתם שולחים לבנים ולבנות סמיילים שאמורים לתאר חידה. על מקבל ההודעה להבין מתוך הסמיילים את החידה ולכתוב אותה. רוצים להוסיף נקודות לבנים? רוצות להביס את הבנים ולעזור לבנות? כנסו לאתר ותעשו זאת!

הבנות בינתיים מנצחות. איפה הבנים?
הבנות בינתיים מנצחות. איפה הבנים? © צילום מתוך אתר ערוץ הילדים

אתם מוזמנים לאתר ערוץ הילדים בשביל לשחק במשחק זה. חושבים שתצליחו? תנסו! מה דעתכם? ספרו לנו.

תגובות