מסתמן: בעוד פחות מחודש - האייפון חוזר, ובגדול.

מסתמן: בעוד פחות מחודש - האייפון חוזר, ובגדול

מסך עמיד, מצלמה משודרגת ועיצוב חדשני. כך זה נראה באופק לפי השמועות על המכשיר החדש של אפל - אייפון 6. אנחנו לא יכולים להגיד בוודאות מה יהיה בו, אבל השמועות ברשת עושות את שלהן

זהירות, אייפון 6 לפניך. ב-9 בספטמבר אנחנו עתידים לראות את המכשיר החדש של אפל, אולם אף אחד לא יודע בדיוק מה עתיד לצאת לאוויר העולם, אולי חוץ מקברניטי החברה. עד אז - קבלו את הפרטים והשמועות שעד כה ידועים: מסך עמיד, מצלמה משודרגת, עיצוב חדשני, וזה עוד לא הכל! הנה מה שידוע עד כה.

גדלים שונים

אחת השמועות היותר מעניינות שהגיעה אלינו, היא העובדה כי האייפון החדש הולך להימכר בכמה דגמים שונים, הנבדלים בגודל. לפי השמועה, יהיה ניתן לבחור בין שלושה גדלים שונים, וכך לענות על הצורך במסך גדול או קטן, בהתאם למשתמש.

© צילום מסך

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

שינוי מיקום כפתור הפעלה

שמועה נוספת אומרת כי אפל תזיז את כפתור ההפעלה מראש המכשיר לצידו הימיני, כמו מכשירי הגלקסי או Xperia, זאת משום הגדלת המסך ומטרת אפל כי הכל יהיה ניתן ללחיצה ביד אחת, מה שלא יהיה אפשרי אם הכפתור יישאר במקומו הרגיל. 

ארנק דיגיטלי

כולנו כבר שמענו על הארנקים הדיגיטליים, שניתן לשלם דרכם באמצעות כרטיס האשראי במהירות ויעילות, אך האם אפל תצטרף לחגיגה? השמועות מספרות שעם השקת האייפון החדש, תושק אפליקציית הארנק הדיגיטלי של אפל, שבשבילה יוסף במכשיר שבב ייחודי המאפשר הצפנה של מידע רגיש - כמו מספר הכרטיס לדוגמה.

מסך עמיד במיוחד 

בימים בהם חשיבות המכשיר ומסכו חשובים יותר מתמיד, נראה כי אפל תשיק את המכשיר עם עמידות של אבק, מים ואפילו שריטות. על פי השמועה, אפל הולכת להציג את טכנולוגיית ה-In Cell , שמאפשרת לייצר מסכים קלים ודקים באמצעות שילוב חיישני המגע בתצוגת ה-LCD. בנוסף, מסך האייפון הולך להתחלף במסך ספיר, העשוי מחומר עמיד, גמיש וקל יותר מהמסך הנוכחי.

לוגו מהבהב בעת קבלת הודעות

מי לא מכיר את התפוח האהוב של אפל המופיע על גב כל מכשיר שלהם, וזוהר כאשר המסך פועל? על פי השמועות אפל מתכננת לקחת את השימוש בלוגו כמה צעדים קדימה: יהבהב בעת קבלת שיחות או הודעות, ואולי אפילו בשעת מצוקה.

© צילום מסך

חשוב לציין כי כל הדברים שנכתבו כאן למעלה הם אך ורק שמועות על המכשיר ואי אפשר לדעת מה אכן נכון ומה לא. עורך ערוץ המחשבים ב-ynet, אהוד קינן, מסביר על המכשיר החדש ועל כל השמועות שאופפות אותו. צפו:

 
תגיות
תגובות