חובה להוריד Facebook Messenger, גם אם זה לא נוח. צילום: נבו טרבלסי

חובה להוריד Facebook Messenger, גם אם זה לא נוח

פייסבוק הספיקה לעשות הרבה שינויים שהפריעו לנו, שאהבנו ובעצם כל מה שצריך בשביל שנוכל להתקדם. הפעם: חובה להוריד את Facebook Messenger. כל הפרטים

פייסבוק יודעת איך לעבוד. השינויים שלה תמיד היו מעצבנים בהתחלה וכשהזמן עובר אנחנו מתרגלים. מה הפעם פייסבוק בישלה לנו? עוברים ל-Facebook Messenger.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

מתחילת השבוע כל מי שניסה להתכתב בפייסבוק דרך האפליקציה הרגילה נתקל בהודעה הבאה: "שלום, עברנו ל-Messenger, אתה עדיין תראה את ההתראות שלך כאן, וזה יהיה קל לעבור בין פייסבוק למסנג'ר". משתמשים מדווחים שחבריהם שלחו להם הודעה והם לא יכולים לצפות בה עד שיתקינו את המסנג'ר.

ההודעה החגיגית.
ההודעה החגיגית

לאחר שמורידים את המסנג'ר הכפתור של ההודעות משתנה, ולחיצה עליו פותחת את מסנג'ר, לחיצה נוספת מחזירה אותך לניוז פיד הרגיל באפליקציית פייסבוק. משתמשים רבים שאין להם מספיק מקום בסמארטפון בשביל עוד אפליקצייה הגיבו בזעם על החיוב החדש של פייסבוק. כתגובת נגד, אלפי משתמשים דירגו את "מסינג'ר" בכוכב אחד! ויצרו רוב של 94%.

כאמור, הגולשים כועסים.
כאמור, הגולשים כועסים

כמובן שבמסנג'ר יש פונקציות שאין באפליקציית הפייסבוק הרגילה, אבל בכל זאת משתמשים רבים טוענים שהיא מגושמת ואיטית למדיי. נציג פייסבוק בתגובה למהומה: "המטרה שלנו היא למקד את מאמצי הפיתוח בביצועי Messenger ולמנוע את הבלבול של 2 אפליקציות נפרדות". הוא מוסיף ואומר כי "Messenger משמש יותר מ-200 מיליון אנשים בכל חודש, ואנחנו נמשיך לעבוד כדי לעשות החוויה ליותר מרתקת".

מאז שפייסבוק התחילה להכריח אנשים לעבור לאפליקציה, Messenger טיפס למקום הראשון עבור יישומים בחינם בחנות אפליקציות של אפל – אפליקציה פופולארית עם תגובות נוראיות.

תגובות