שמונת האפליקציות שאתם חייבים לקחת לבית הספר.

שמונת האפליקציות שאתם חייבים לקחת לבית הספר

כולנו מתבאסים לחזור ללימודים - לבחינות, למבחנים ולעבודות הרבות. אבל רגע, יש לנו פתרון. קיבצנו לכם 8 אפליקציות שיסייעו לכם במהלך שנת הלימודים. כל הפרטים

אז זה קורה, הלימודים מתחילים. כבר אי אפשר להכחיש, הגיע הזמן להכין את התיק והספרים, ועל הדרך את הפלאפון, למה אתם שואלים? הנה 8 סיבות. לרגל פתיחת שנת הלימודים אנו מציגים עבורכם את מיטב האפליקציות שיעזרו לכם לפתוח את השנה בקלות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מערכת שעות Live

האפליקציה תלווה אתכם במשך כל יום הלימודים, באמצעותה תוכלו לראות כמה זמן נותר לשיעור, כמה אחוזים עברו מתחילת השיעור, ומה השיעורים הקרובים להיום. בנוסף, ניתן לקבוע רקע לכל מקצוע בנפרד, כך שתוכלו לקבוע את הרקע בהתאם לצבע המחברת שלכם. האפליקציה גם תקל עבורכם את סידור התיק למחרת!

האפליקציה מציגה איזה ציוד צריך להוציא מהתיק ואיזה ציוד להכניס לתיק, כך שלא תשכחו להביא ציוד ותחסכו רישום במשו"ב / בסקולי. כמו כן, תוכלו להוסיף בקלות מבחנים ללוח המבחנים ולקבוע התראות כדי שתזכרו להתכונן אליהם.

לוח מבחנים

אתם מהתלמידים שלא זוכרים אם יש לכם השבוע מבחן באנגלית ובעברית? אתם לא כותבים ביומן ורק באייפון?בזכות האפליקציה הזאת תוכלו לרשום את המבחנים הקרובים שלכם בקלות. לאחר שתדעו מהו הציון שקיבלתם תוכלו להקליד אותו ובכך לחשב את הממוצע שלכם, ובכך לא תהיו מופתעים בסוף השנה.

משו"ב

גם בבית הספר שלכם פועלת מערכת המשו"ב? אתם מהתלמידים שלא תמיד נכנסים למשו"ב באינטרנט ויודעים אחרי כולם מה הציון שקיבלתם? זה לא יקרה שוב! באמצעות האפליקציה תוכלו לקבל התראות על הודעות נכנסות ועל ציונים ואירועי התנהגות חדשים שהוזנו ,ובכך תדעו מתי להיכנס למשו"ב. כמו כן, בדומה לאתר תוכלו גם לראות את מערכת השעות, סביבת ה-Moodle ולצפות בציונים ובהודעות בלי קשר להתראות שתקבלו. 

לומדים הכתבה

יש לכם אחים / אחיות קטנים? נאלצתם לעזור להם ללמוד להכתבה? האפליקציה הזאת בדיוק עבורכם! תבנו את ההכתבה באפליקציה בקולכם ובכך תחסכו זמן ומאמץ. האפליקצייה מאפשרת חזרה ולמידה עצמית, וכך מכינה אתכם לדבר האמיתי.

מבדקים במדעים לחטיבת הביניים

מתקשים במדעים? זקוקים לחזרה? לחוצים מהמפמ"ר והמיצ"ב? האפליקציה הזאת בדיוק עבורכם! האפליקציה מותאמת לתוכנית הלימודים החדשה במדעים עבור שכבת ז' ושכבת ח'. המבדקים באפליקציה מחולקים לפי שכבת. לכל שכבה 7 מבדקים המחולקים לנושאים. באפליקציה החינמית בכל נושא ניתנות 5 שאלות חינם להתנסות. כאשר רוכשים גרסה מלאה עבור אחת השכבות/ שתיהן, מקבלים את כל המבדקים המלאים כולל תשובות עבור השכבה שנרכשה.

בנוסף, קיימת אפליקצייה מקבילה בגרסת משחק, המשפרת את איכות הלמידה בשילוב משחק בסגנון טריווייה. באפליקציה 380 שאלות במדעים בנושאים שונים, הזמינו את חבריכם למשחק או שחקו נגד ילדים אחרים וכך לומדים ואף נהנים.

לשון לבגרות

אתם עושים השנה את שאלון א' בלשון? אתם רוצים תרגול?האפליקציה הזאת בשבילכם! האפליקציה תכין אתכם היטב לקראת הבגרות בעברית- שאלון א'! האפליקציה מכילה מאות טיפים וכ1,800 שאלות לתרגול.

האפליקציה מתעסקת בנושאים: מערכת הצורות, תחביר ואוצר מילים. תוכלו גם לקבל משוב על תשובותיכם וגם לצפות בהישגים שלכם. כל מה שנותר לנו לאחל לכם זה בהצלחה בבגרות!

3 בקלות

האפליקציה נועדה בעיקר לתלמידי 3 יחידות במתמטיקה, אך כולם יכולים לנצל את השירות הנפלא שלה. באמצעות האפליקציה תוכלו לראות נוסחאות אפשריות במגוון רחב של נושאים, טריגונומטריה, אלגברה, ועוד. כמו כן, תוכלו לצפות בדפי נוסחאות תקניים של מבחני הבגרות במתמטיקה. התפעול באפליקציה פשוט, מפני שהממשק ידידותי והאפליקציה בעברית. כשתפתחו את האפליקציה תראו את כל הקטגוריות שציינו. 

אם נבחר למשל את "גאומטריה" יפתח דף המכיל את נוסחאות גאומטריה, כגון: שטח משולש, שטח מקבילית, שטח טרפז, שטח עיגול וכו'. כאשר נלחץ על אחד הנושאים, לדוגמה: שטח טרפז, יפתח דף נוסף שבו יהיה צורך להקליד את הנתונים בקוביות המשתנים, נלחץ על "חשב" והפתרון לפנינו.

Myscript calculator

נתקעתם בתרגיל במתמטיקה בשיעורי בית? אתם צריכים עזרה בתרגיל בחזרה למבחן? האפליקציה בדיוק עבורכם!באפליקציה מחשבון שמופעל באמצעות כתבית הנוסחאות עם האצבע, התהליך דומה לכתיבה על דף נייר, אך נעשה עם האצבע (ניתן "לכתוב" גם בעט סטילוס המותאם למסכי מגע), כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את הנוסחה והאפליקציה תמיר את כתב היד שלך לטקס דיגיטלי ותיתן פתרון בזמן אמת, ההפעלה נוחה וידידותית למשתמש.

 
תגובות