הכירו את לימון מרנג פאי, גרסת האנדרואיד החדשה.

הכירו את לימון מרנג פאי, גרסת האנדרואיד החדשה

כולנו אוהבים חידושים באנדרואיד שלנו, רובנו בודקים לעתים קרובות אם יצאה גרסה עדכנית ומצפים בקוצר רוח לגרסה הבאה. מה השינויים והחידושים?

נדרואיד L הגיעה והיא מביאה איתה מספר רב של שינויים. ראש אנדרואיד, סונדר פיצ'אי, הכריז שזה יהיה אחד מהשדרוגים הגדולים ביותר לאנדרואיד עד כה. בדומה לגרסאות האנדרואיד הקודמות שנקראות על שם קינוחים (קסטה, קיטקט ועוד) הודלף שגם הגרסה החדשה שיוצאת נקראת על שם הקינוח "lemon meringue pie" (לימון מרנג פאי).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בגרסה החדשה יופיעו רק ההודעות הרלוונטיות ביותר לגבי המשתמש. בנוסף, לוח ההודעות יתמזג עם מסך הנעילה כך שתוכלו לראות מה קורה בשנייה שאתם מדליקים את הטלפון. אנדרואיד L גם לומד מהר, באמצעות הבחנה בדברים שהמשתמש מסתכל עליהם בתדירות הגבוהה ביותר, וסינון מתאים.

עוד שינוי גדול לגבי לוח ההודעות בחלקו העליון של המסך – קיבלתם שיחה כאשר אתם משחקים, התראה על כך תעלה שם, ותשאל אתכם אם תרצו לענות. זה צפוי להיות אותו הדבר עם הודעות, כלומר פחות הפרעה בזמנים הלא נכונים.

בעוד שהגרסה החדשה של האנדרואיד מגיעה עם כמה תכונות חזותיות מגניבות, גוגל השקיעה הרבה מאמץ מאחורי הקלעים בשביל להבטיח שאנדרואיד L יהיה התוכנה המהירה ביותר עד כה. הם עבדו על הגרסה החדשה רבות בשביל שכשנשתמש בטלפון הפעולות שלו יהיו חלקות יותר,  מהירות יותר ויעילות יותר. היתרון הגדול ביותר הוא שהגרסה החדשה לא דורשת להתקין יישומים מחדש כדאי שיתאימו לגרסה החדשה, במקום זאת כל יישומים מותאמים מ-ART ישירות.

בנוסף סוללות בטלפונים הפועלים על גרסת אנדרואיד L הולכים להיות יעילים יותר בעזרת ​​פרויקט וולטה, בגרסה הולכת להיות מצב חיסכון סוללה כברירת מחדל, אשר יכול להאריך את השימוש במהלך היום על ידי עד 90 דקות, לא חיסכון משמעותי כמו בסמסונג או HTC, אבל עדיין שימושי. כאשר גם ללא מצב חיסכון הסוללה אנדרואיד L יכול לעשות פלאים לחיי הסוללה.

תגובות