האם האייפונים החדשים ישרדו את מבחן הנפילות?. צילום: צילום מסך מהסרטון

האם האייפונים החדשים ישרדו את מבחן הנפילות?

כבר הספקתם לשמוע על המכשירים החדשים של אפל ועל כל הפיצ'רים החדשים בכל אחד ואחד מהם. מה עכשיו? לאחר צאת המכשירים, חייבים לבדוק את הקשיחות והעמידות. הפרטים

כמה פעמים נפל לכם המכשיר והתלוננתם שזאת לא אשמתכם? הסדק המעצבן הזה שנותר על המכשיר אחרי נפילתו על הרצפה, גורם לכולנו תחושה מבאסת ואף פחד ממה שיגידו ההורים. אלו שכבר הספיקו לקנות את המכשירים החדשים של אפל באו לבדוק, עד כמה המכשירים הללו חזקים.

מבחן המרחקים

 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ללא ספק אפשר לראות במבחן (הלא מדוייק) הזה, שהקייס החזק הוא הסיליקון, יותר מאשר העור. במבחן הזה בדקו את הקייסים ולא את המכשירים עצמם, ולכן אי אפשר לדעת בוודאות שמה שרואים פה הוא נכון. המציג הפעיל את המכשירים בצורה לא שווה והתעלם מהמכשירים עצמם. בסרטונים הבאים אנו נבדוק את המכשירים מבלי הקייסים. מי נשבר? המכשירים בקייס העור.

מבחן הדיוק

 

אז מה בעצם רואים? קודם כל, המציג משתמש באביזר לדיוק, כך שאפשר להיות בטוחים בנפילה. בנוסף, הוא לא בודק מרחק, אלא נקודות שונות על המכשיר. אפשר לראות שבפגיעה הצדדית, אייפון 6 פלוס כבר מתנפץ כליל, מה שגורם לתהות עד כמה הוא חזק. בסופו של סרטון אפשר לראות כי שני המכשירים נפגעים חזק ונשברים, בצורה אולי מדויקת. בצורה מוזרה, הסרטון הבא יסתור את זה.

מבחן מוזר

 

גם במבחן הזה אפשר לראות שמודדים את הנקודות השונות ולא את המרחקים, אך פה יש משהו מאוד מפתיע. למרות שהפילו את שני המכשירים על המסך, שני המכשירים נותרו ללא פגיעה או סימן, מה שמטיל ספק בסרטון האחרים. אנחנו מאוד הופתענו לראות את התוצאה הזאת.

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות