3 אפליקציות ממכרות שיחממו לכם את החורף.

3 אפליקציות ממכרות שיחממו לכם את החורף

אז אחרי החגים הגיע, חוזרים לספסל הלימודים, והחורף מאיים לבוא. למזלנו, חנויות האפליקציות מספקות לנו עשרות אפליקציות חדשות וממכרות. מוכנים?

אף אחד לא אוהב שגרה, ואם מישהו אומר לכם שכן, כנראה יש לו כמה אפליקציות טובות! והנה השלושה הטובים ביותר לתקופה הקרובה. מוכנים ללמוד כשברקע משחקים?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Don't touch the spikes

חשבתם שציפורים ואפליקציות כבר לא הולך ביחד? תחשבו שוב. באפליקצייה הזאת, אתם משחקים בציפור עם מטרה - לא לגעת בקוצים. נשמע פשוט, אך יש קאטץ'. בנוסף ללעשות כמה שיותר נקודות מבלי לגעת בקוצים, אתם צריכים גם לאסוף סוכריות שאיתן תקנו עוד ציפורים לשחק, לבנות פארק משלכם ששם תוכלו לאסוף יהלומים מציפורים, ואפילו להתחרות בציפורים אחרות. בקיצור - יש הרבה מעבר לשם.

Do not Crash

כמו המשחק שלפניו גם כאן מדובר בהוראה קבועה - אל תתנגשו. אתם משחקים מכונית אשר נוסעת במסלול מעגלי בעל שני נתיבים, כאשר מולכם נמצאת שיירה של 3 מכוניות נוספות, והמטרה שלכם היא לא להתנגש בהן, לא מסובך בכלל. אך מה קורה כאשר השלישייה נפרדת, ומדובר ב-3 מכוניות שונות במהירויות שונות ונתיבים שונים? האחריות עליכם- הנהגים הזהירים, לדאוג למניעת התנגשותכם עם כל אחת מהן, בהצלחה.

Akinator

זוכרים את התקופה חסרת הסמארטפונים, כאשר כולם שיחקו רק במחשב? אנחנו זוכרים. אחד המשחקים הנוסטלגיים ביותר חוזר באפליקציה, מדובר בג'יני ושמו אקינטור הבטוח כי הוא יודע הכל, ולכן מבקש מכם לחשוב על דמות אמיתית\דימיונית מפורסמת, ומטרתו לנחש על מי חשבתם, תתפלאו עד כמה הוא מצליח.

בנוסף, מסתבר שהאפליקצייה יכולה לתמוך בעברית באופן מלא! כך שניתן לחשוב על מפורסמים וישראלים ועדיין לראות הצלחה! חושבים שאתם יכולים לנצח את הג'יני? מוזמנים להוכיח זאת.

תגובות