לאחר צאת המשחק, Alien: Isolation - חבילות ההרחבה. צילום: צילום מסך מהסרטון

לאחר צאת המשחק, Alien: Isolation - חבילות ההרחבה

לאחר שהמשחק כבר יצא והצליח להעביר לנו את הזמן, הגיע הזמן, כמו בכל משחק, לחבילות ההרחבה הטובות. אז, Alien: Isolation המשחק ששבר קופות, עכשיו גם בהרחבה!

המשחק הספק לצאת וכל המעריצים שבנינו הספיקו כבר לשחק. אהבתם? אתם יכולים לספר לנו, אך הגיע תורן של דברים אחרים. מה הם? חבילות ההרחבה המצופות במשחק.

בסך הכל, יש חמש חבילות הרחבה שאמורות להגיע למשחק האימה "Alien: Isolation"  והן יהיו: Corporate Lockdown, Trauma, Safe Haven, Lost Contact, The Trigger. מסתבר שכל חבילות ההרחבה יצאו בתאריכים שבין ה-23 לאוקטובר 2014 לבין מרץ 2015.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

כל אחת מהחבילות תציע נקודת מבט שונה סביב האירועים שבתחנת סבסטופול, כל חבילה תכיל בתוכה גם אופי שונה למשחק, מטרות ייחודיות, ומצב משחק חדש ומרענן.

הטריילר למשחק
  

בחבילות ההרחבה יהיו שלוש מפות חדשות - בשם Severance ,Scorched Earth ,Loose Ends - שיאתגרו את השחקנים להתחרות על המקום הראשון ב-Leaderboard על ידי בריחה בזמן המהיר ביותר האפשרי או על ידי השגת הציון הגבוה ביותר באמצעות משימות צדדיות. נוסף על כך, יש גם תוספת של מוד Gauntlet. במוד הבא, שחקנים ייצטרכו להתמודד עם כל שלושת מפות האתגר, גב אל גב, בלי למות.

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות