עדיין לא בטוח בכלל: Galaxy S6 בשלב השמועות. צילום: אלכס נסטר

עדיין לא בטוח בכלל: Galaxy S6 בשלב השמועות

כמעט בכל יום, אנו שומעים שמועות חדשות על מכשירי דגל חדשים של חברות הטכנולוגיה השונות. ריכזנו עבורכם את כל השמועות על המכשיר שצפוי להמשיך את סדרת הגלקסי המוכרת

מסך המכשיר

לפי שמועה חדשה המגיעה ממקורות בסין, מסך ה-Galaxy S6 החדש צפוי לכלול מסך ברזולוציה גבוהה של Quad HD 2K. בנוסף, יש מומחים בתחום שטוענים כי החברה הקוראנית צפוייה להשתמש לראשונה לחשוף עם המכשיר את סדרת המסכים המתקפלים עליה היא עובדת בשנים האחרונות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סוללת המכשיר

בנושא הסוללה, סמסונג ערכה מספר רב של שיפורים דרמטיים בשנים האחרונות, ועל פי השמועות האחרונות, גם הפעם קיים צפי כי סוללת המכשיר תהיה מסוג חדשני עוד יותר,בהספק של 3,300 עד 3,500mAh ותטען במהירות גבוהה בהרבה מהאחרות.

מעבד המכשיר

בתחום מהירות המכשיר אנו צפויים לקבל מהפכה של ממש – מקורות בסין טוענים כי מכשיר הדגל החדש יהיה הראשון שיצויד בערכת השבבים החדשה של החברה, Exynos 7. בנוסף, הוא צפוי לכלול זיכרון פנימי 4GB RAM.

אבטחת המכשיר

התחום בו צפוייה סמסונג להפתיע במיוחד הינו דווקא אבטחת המכשיר ומסך הנעילה. אם חשבנו שהגענו לשיא האבטחה כאשר נעלנו את המכשיר עם טביעת אצבע בלבד, נראה כי סמסונג רוצה שנעשה זאת רק על ידי העיניים ולכן, קיימים מספר רב של אנליסטים הטוענים כי החברה צפוייה לכלול במכשיר סורק רשתית מיוחד.

הגלאקסי החדש ע"פ השמועות
 

מיותר לציין כי מדובר בסרטון חובבני ולא מאומת לחלוטין.

תגובות