לוליפופ מסגנון אחר: הגרסה החדשה של אנדרואיד. androidpolice.com

לוליפופ מסגנון אחר: הגרסה החדשה של אנדרואיד

לאחר ציפיות, פרסומים ושמועות רבות מאין כמותן, גוגל הכריזה על גרסת האנדרואיד החדשה שלה –Android 5.0 Lollipop, וחשפה את תאריך שחרורו. מה חדש? כל הפרטים

ב-3 בנובמבר, ה-Android 5.0 Lollipop, יגיע אלינו. כמו כל השמות של גרסאות האנדרואיד שיצאו לאורך השנים, גם האנדרואיד הזו נקראת על שם ממתק – סוכרייה על מקל. (לפני הכרזתה, היו שמועות על כך שיקראו לה Android lemon pie). אז לאחר שכולנו חיכינו לדעת, מה החידושים שגוגל מביאה עמה השנה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עיצוב בסגנון חדש

מערכת האנדרואיד קיבלה סגנון עיצוב חדש הנקרא "material design", הכולל מראה נעים וחלק יותר של הטלפון, מחשבון חדש, תפריט חדש עם אייקונים חדשים ושטוחים (אייקון ה-Google Play ואייקונים נוספים כבר הגיבו לחלק מהמכשירים בינתיים), חייגן חדש, ואפילו עיצוב חדש ושטוח במיוחד למקלדת.

שינוי בממשק ההתראות

כעת ההתראות תהיינה מוצגות במסך הנעילה, והמשתמש יכול לבחור אילו אפליקציות תוכלנה לשלוח לו התראות למסך הנעילה ואילו לא, דבר שיכול להציק אם לא ניתן לשלוט בו.

חיסכון בסוללה

מצב חדש של חיסכון בסוללה, שעל-פי גוגל, יכול להביא עד 90 דקות נוספות של שימוש סביר בסמארטפון.

אז ככה זה נראה
 

ריבוי משתמשים

ניתן יהיה ליצור מספר משתמשים למכשיר, וכך להתנהל איתו בצורה חכמה יותר. הורים שמרבים להביא את הנייד לילדים כדי שישחקו ולא רוצים שיתעסקו לכם באפליקציות חשובות אחרות, כעת יכולים ליצור לילד משתמש במכשיר עם כל האפליקציות האהובות שלו, ללא שייגע להם בשלהם.

בנוסף, ישנו מצב בטלפון הנקרא "מצב אורח". נותנים את הטלפון לחברים? לא רוצים שהם יראו את הודעותיכם ושיחותיכם? כעת תוכלו לשים את הטלפון במצב אורח, שימנע מ"אורחים" בטלפון כניסה לאפליקציות אישיות, שליחת הודעות ועוד.

נוחות ואבטחה

כדי לשפר את הנוחות שלנו עם המכשיר, גוגל מציעה לנו פיצ'ר חדש ומעניין, שכאשר אנו גולשים באינטרנט, משחקים משחק, מסתכלים בתמונות ועוד, ומישהו מתקשר אלינו, המשחק לא יופסק ויעלה מסך השיחה, אלא ייפתח חלון קטן למעלה שישאל אותנו אם ברצוננו לענות או לנתק, במקום להפסיק לנו את המשחק/שימוש באפליקציה.

בנוגע לאבטחה, גם כאן גוגל מכניסה שיפור משמעותי. יהיה ניתן לשחרר את הטלפון מנעילה ללא סיסמה כאשר המכשיר מתקרב למכשיר מוכר כמו שעון חכם או מחשב, אך כשהוא רחוק מהם, תידרש סיסמה כדי לפתוח אותו. שימושי.

הממשק החדש בעיצוב ה-Material Design
הממשק החדש בעיצוב ה-Material Design © androidpolice.com
תגובות