"Make it Wearable" - איזה גאדג'טים אנחנו נוכל ללבוש?. צילום: צילום מסך מהסרטון

"Make it Wearable" - איזה גאדג'טים אנחנו נוכל ללבוש?

בתחרות בשם "Make it Wearable" הוכרזו הזוכים במקומות הראשונים עם המצאות גאוניות. צמיד שמרחף ומצלם מנקודת מבט ייחודית, כפפות וכף יד. על מה מדובר? כל הפרטים

לאחרונה, יש טרנד מאוד חזק, שיהיו גאדג'טים רבים ונוחים, שיהיה אפשר ללבוש אותם ולחיות איתם כרגע. אנחנו מכירים את השעונים (כמו שעון אפל) ועוד המון דוגמאות של דברים לבישים. מי הם הזוכים בתחרות הגדולה?

עוד בערוץ דיגיטל של פרוגי:

במקום הראשון - Nixie

הצוות Nixie זכה במקום הראשון בתחרות הזאת, וגרף לכיסו 500 אלף דולר שכמובן ישמשו להמשך הפרויקט ופיתוחו. על איזה פרויקט מדובר? אתם דווקא תתלהבו. מדובר על צמיד שבעצם הופך לרחפן ומצלם את האנשים מנקודת מבט שונה ובצורה מיוחדת.

 

"אנו גאים על שנבחרנו כמנצחים בתחרות "Make it Wearable" של אינטל. עתיד המחשוב הלביש הוא חסר גבולות וההזדמנויות לחדש ולחשוב באופן יצירתי הן שהעניקו לנו את ההשראה ליצור את Nixie" אמר מוביל הקבוצה, כריסטוף קוסטל. "עוצמתם של שבבים כגון Intel Edison תאפשר גם למעצבים, בעלי חזון ואנשי טכנולוגיה נוספים להפיח חיים ברעיונותיהם ולשנות את האופן שבו אנו משתמשים בטכנולוגיה ומשלבים אותה בחיי היומיום".

במקום השני - Open Bionics

בפרס לא פחות מכובד, 200 אלף דולר, זוכה במקום השני, ההמצאה בשם "Open Bionics". מה זה בעצם? פיתוח כף יד תותבת ממוחשבת המודפסת במדפסת תלת מימד בשביל להוריד את מחיר העלויות של היצור. זה מגניב:

 

במקום השלישי - ProGlove

בשווי של 100 אלף דולר, המקום השני הולך להמצאה "ProGlove". שוב, על מה מדובר? כפפה המיועדת לשימוש במקומות עבודה. היא מאפשרת למשתמש לעבוד מהר יותר ובעיקר גם לקבל מידע בנושאים שונים הקשורים למקום העבודה והתפקוד. צפו:

 
תגובות