מתקשים לשמור על 100% סוללה? הגאדג'טים בשבילכם!.

מתקשים לשמור על 100% סוללה? הגאדג'טים בשבילכם!

מה אנחנו לא עושים בסמארטפון שלנו? שיחות, אינטרנט, מוזיקה, וידאו ועוד. אין פלא שהסוללה נגמרת! אז איך עדיין אפשר לשמור עליה טעונה במלואה? הנה זוג גאדג'טים שיעזרו לכם

עם כל תקופת החידושים שהולכת וגוברת, אפליקציות חדשות לטלפון, עדכונים, והמון המון חידושים למכשירים שלנו -  אנחנו נתקלים בבעיה הנפוצה של סוללת המכשיר שלנו. את היום שלנו אנחנו מתחילים ב-100% בדרך כלל מגיעים ל-20% ואף ל-2% סוללה במהירות. כאשר אנחנו משתמשים בסמארטפון הסוללה הולכת ואוזלת זאת הודות לכל החידושים שאנחנו משתמשים ו/או מורידים לסמארטפון שלנו במהלך היום.

הסמארטפון שלנו יכול להיות הכי יפה והכי חדש עם כל העדכונים והאפליקציות החדשות, אך ללא סוללה השימוש בו לא כל כך יעיל ובמילים אחרות, ביי ביי לסמארטפון שלנו עד שהוא פוגש מטען.

בשנה האחרונה וגם טיפה לפני זה ראינו מספר פתרונות יצירתיים של מטען זעיר, מטען נייד ועוד. אך תמיד היינו תלויים בהטענה קודמת, כלומר, את המטען הנייד עלינו לזכור להטעין לפני שאנו יוצאים מהבית. ואם לא? אז, גם הוא לא יעזור לנו במקרה הצורך. בכתבה זו, נכיר לכם 2 גאדג'טים חדשים שיוכלו לענות לכם על הבעיה ולשמש כפתרון לא רע.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Xoo Belt - חגורת טעינה

אתם נמצאים בריצות כל היום, עבודה, בית, לימודים, בית ספר, התנדבות, חברים ועוד, אז מתי אפשר להטעין? חגורה חדשה שתוכל לפתור לכם את הבעיה. הכירו את Xoo Belt חגורה שבמהלך הליכתכם תוכל להטעין את הסמארטפון האישי שלכם. חברה חדשה בשם Nifty פיתחה את החגורה החדשה אשר מצוידת בסוללות גמישות מפולימר קרמי שמסתתרות בין שתי שכבות של עור, וסוללה נוספת שנמצאת בתוך האבזם. הסוללה מצוידת בקיבולת של כ-2,100 MA (מילי אמפר) ותוך כשלוש שעות תוכל למלא את סוללת המכשיר שלכם ב-100%.

אם נדייק, רוב הסמארטפונים יטענו בצורה מלאה למעט 2 סוגי מכשיר, האחד הינו אייפון 6 פלוס והשני הינו גלקסי נוט 4. עם זאת, החגורה שנמצאת עליכם תיטען תוך כדי הליכה ועל מנת להטעין אותה במלואה עליכם לצעוד כ-3 שעות בסך הכל. אם תהיו מעוניינים להזמין אותה תוכלו לעשות זאת דרך אתר החברה תמורת 155$ שיוצא כ-570 ₪ ותקבלו זאת בסביבות יולי 2015.

 

Mini-Power

הגענו כבר למסקנה שקשה לנו לשמור על הסוללה בתפארתה. שימו לב לרעיון חדש שנקרא סוללת "Mini-Power" סוללות קטנות בגדלים שונים שניתן לרכוש ולהטעין באופן חד-פעמי את הסמארטפון שלנו. כאשר אין לנו חשמל זמין להטענת המכשיר, נוכל להשתמש במספר פתרונות אשר קיימים בשוק הדיגיטל והעומדים להגיח בו. הסוללות המדוברות (Mini-Power) הינם סוללות חד פעמיות שיכולות להטעין את הסמארטפון שלנו ללא צורך בחשמל.

הסוללות מגיעות במספר גדלים כאשר כול גודל מעיד על מספר השעות שהסוללה יכולה להטעין בכשירנו, את הזמן נוכל לראות על גב הסוללה אשר נמדד בשעות. לדוגמא סוללה שעליה כתוב "4 HR" כלומר, 4 שעות סוללה. הסוללות המדוברות נחשבות ירוקות היות והן עשויות מקרטון והטבע יכול לקבל אותם בנזק שנחשב מזערית, את זה תראו בהמשך הכתבה. הסוללות מגיעות ב-3 גדלים והם: 2HR, 4HR ו-6HR כאשר הם מספקות 2,4 ו 6 שעות עבודה למכשיר.

© צילום מסך מRed Dot

מה הקשר שוקולד לכתבה? שלושת הסוללות מגיעות מחוברות אחת לשניה באופן שמזכיר חפיסת שוקולד טעימה. רק שמקרה הזה, השימוש הוא אחר. מי שמקפיד להתעדכן בעולם הדיגיטל בוודאי כבר אמר לעצמו שאין סוללה זו נחשבת כ-חידוש היות צונג סין-צ'ין המפתח של הסוללה שזכה בפרס עיצוב מוכר בשם: Red Dot הביא אותה ליבשת אסיה את הרעיון והסוללות נמכרות ממש כמו "לחמניות" במאפייה.

אם כן, מה החידוש? בארצות המדוברות (יבשת אסיה) ובעיקר סין, הסוללות מיוצרות מפלסטיק והן "חד-פעמיות" מה שגורם לעולם לא להיות כל כך ירוק והן גורמות נזק רב היות והשימוש בהן רב כל-כך. הפעם, סין-צ'ין רוצה ליצרם מקרטון ובצורה ירוקה כך שלא יפגעו בצורה גדולה כמו סוללות הפלסטיק. כרגע, נשאר לנו לחכות ולראות לאן הרעיון יתפתח.

תגובות