שווה: 3 משחקי הכדורגל הכי חמים ברשת. צילום מסך מהמשחק

שווה: 3 משחקי הכדורגל הכי חמים ברשת

האיטרנט קיים המון זמן, ואיתו צמחו המון משחקים – גם של כדורגל, קבלו את השלושה המוכרים ביותר שכולם יכולים לשחק. מוכנים?

כולנו אוהבים כדורגל? כן, כולנו אוהבים מחשב? כן, כולנו אוהבים לשחק? כן! אז למה לא לשלב? לאחר המון שנים נוצרו המון משחקי כדורגל במחשב, והחלטנו למצוא בשבילכם את השלושה המוכרים, החינמים והחמים ביותר על המסך! שנתחיל?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Street Soccer

נוסטלגיה! פעם, הרבה לפני שהיה את האינטרנט, היו מכונות משחקים בהרבה מקומות ובהם משחק הכדורגל. הגרפיקה הייתה סבירה אבל ההנאה הייתה מטורפת! קבלו את המשחק המוכר והאהוב עוד ממזמן, כדורגל רחוב!

איך משחקים?

התחלה: אנטר. תנועת המשחק: חצים לפני הכיוונים שלהם, C  למסירה, X לבעיטה. משחק חוזר: רווח. שחקו עכשיו!

Sports Heads: Football Championship

המשחק הזה, אמנם לא ישן ונוסטלגי כמו המשחק הקודם, אבל אדיר בצורה שונה. אחרי שאתר המשחקים הידוע Mousebreaker הוציא משחקי ראשים עם כדורגל, טניס, הוקי, כדורעף ועוד, הוציא את משחק כדורגל ראשים לאוויר – שהייתה הצלחה מטורפת ומוכרת בכל מקום בעולם, וכיום קיימת בהמון גרסאות – רוצים לשחק?

איך משחקים?

תנועת המשחק: שחקן יחיד - החצים ימין ושמאל לפי הכיוונים שלהם,החץ למעלה לקפיצה, רווח לבעיטה. שני שחקנים - החצים ימין ושמאל לפי הכיוונים שלהם, החץ למעלה לקפיצה, P לבעיטה. D לימין, A לשמאל, W לקפיצה, רווח לבעיטה. מתקפות מיוחדות: נגיעת כדור בהם במהלך המשחק. חיזוק תנועת המשחק: קנייה ביורו וירטואלי שנוסף לאחר המשחקים. שחקו עכשיו!

Top Eleven

אוהבים לשחק כדורגל? הגעתם למשחק שעושים בו הכל חוץ מלשחק כדורגל, אבל עדיין הוא המשחק הכי מוכר מכל השלושה – לא כדאי לכם לעזוב עכשיו. במשחק הנוכחי אתם מנהלים קבוצת כדורגל בעצמכם, והייתי יכול להמשיך עוד שעה אבל אפשר לקנות שחקנים, למכור אותם, לבנות אצטדיון, להשתלט על קבוצות אחרות, לקבוע זמן של משחקים, לפקח עליהם ועוד ועודועוד... בנוסף, המשחק זמין בעברית. אז למה אתם מחכים? שחקו עכשיו! 

 
תגובות