7 אפליקציות שחייב שיהיה לכם במכשיר החכם. צילום: צילום מסך מהסרטון

7 אפליקציות שחייב שיהיה לכם במכשיר החכם

"אני הולך להרזות השנה!" ,"הפעם אני אעשה משהו עם עצמי!", "חייבת ללמוד שפה חדשה!", ועוד המון הבטחות שכולנו יודעים שלא נוכל לקיים. אפליקציות אלה עומדות לעזור לכם

תנעלו את הסיסמאות שלכם- 1Password

היום, עם כל הרשתות והשירותים, אנחנו צריכים לזכור המון סיסמאות. אם אתם רוצים להפסיק לשכוח סיסמאות עם מילים ואותיות, האפליקציה הזאת תהיה יעילה במיוחד. האפליקציה מאפשרת בצורה פשוטה ליצור סיסמאות מבלי להסתבך, כך שלא תשכחו אותם. בנוסף, תוכלו לגשת לפרטי המשתמשים מהמחשב ומכשירים אחרים, כך שגם אם איבדתם את מכשירכם, עדיין יש סיכוי.

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

ללמוד שפה חדשה, Duolingo

אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד שפה חדשה! אבל אז מגיע הקושי, הזמן. באמצעות האפליקציה ניתן ללמוד שפה חדשה במהירות ושיטתיות, בכל זמן, ובכל מקום. בנסיעה, לפני השינה, ואפילו בשיעור! (אל תספרו למורה) האפליקציה מחלקת את לימוד השפה לשלבים, ובכל שלב מצטרפים מילים חדשות וחוקי דקדוק נוספים, עד שתהפכו לדוברי השפה החדשה בצורה הטובה ביותר. 

 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאכול חכם! Fooducate

כולנו היינו במצב של "וואו אנחנו חייבים לאכול בריא" או "אני חייב להרזות!" , והאפליקציה הזאת יכולה לעזור קצת. באמצעות האפליקציה, סורקים את הברקוד שעל מוצר האוכל. באמצעות סריקת הברקוד, האפליקציה מציגה את המוצר עם מרכיביו המסוכנים,הערות עליו, קלוריות, וציון בריאותי אשר ניתן על פי מרכיביו. אז אם אתם לא בטוחים לגבי מה שאתם אוכלים, השתמשו באפליקציה!

 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

לחיות טוב יותר: Coach.me

לא משנה מה היעדים שהצבתם לעצמכם ל-2015, רוב הסיכויים שאפליקציית הקואצ'ינג הזאת הולכת לעזור לכם לממש אותם, ובגדול. האפליקציה מאפשרת לכם לבחור יעדים ע"פ קטגוריות, ולתת לכם אתגרים בכדי שתתקדמו לקראת היעד, זה יכול להיות מטרה שבועית או סתם טיפים ותרגולים של רגע, מה שבטוח- אתם תתקדמו.

© צילום מסך מהאתר הרשמי

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

 לנקות את המייל ביעילות, Mailbox

לא משנה כמה תכחישו, לכולנו המייל מפוצץ בהודעות ובאינספור זבל, כך שהמלאכה מרובה ושולחן העבודה מבולגן. אז מה עושים? לכך נועד Mailbox, האפליקציה מאפשרת לענות לכל מייל במהירות ויעילות, באמצעות קליטת משוב הודעות שחוזר על עצמו, מה שיאפשר באמצעות החלקה על ההודעה לבחור באופציות מרובות שיענו בשבילך, ללא צורך להכנס למייל, לתת כותרת נושא וכו'.

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

להתאמן עם מקצוענים! Nike+ Training Club  

אז אתם לא יכולים לממן מאמן אישי או הירשמות למכון כושר, זה לא אומר שבריאותכם הגופנית אבודה. האפליקציה מעניקה למשתמש אינספור אימונים מפורטים מהמון סוגים, ובהנחיית ספורטאים מקצוענים, כך שתדעו שלא עובדים עליכם. החלטתם להרזות לקראת הקיץ? זאת הדרך.

 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

Poshmark- לקנות ולמכור בגדים

שנה חדשה הגיעה, ואיתה הגיע הרצון עז לבגדים חדשים (בעיקר בקרב הבנות שבינינו), אבל רגע! עדיף להפטר מהישנים הנמצאים בארון שכבר במילא מפוצץ. אז מה עושים? האפליקציה באה להציע פיתרון פשוט, צלמו את פריטי הביגוד, העלו אותם לאפליקציה, ובמהירות יצוצו לכם קונים. ואחרי שנפטרתם מהישנים, הגיע הזמן לחדשים! כמו שהבנתם, ניתן גם לקנות ביגוד במחירים הגונים ואיכות כמו ישירות מהחנות. שופינג מישהו?

 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות אפל ואנדרואיד.

תגובות