תנו גז: האפליקציות שיעשו לכם חשק לעלות על אוטובוס. צילום: צילום מסך מהסרטון

תנו גז: האפליקציות שיעשו לכם חשק לעלות על אוטובוס

עד כמה נסיעה למקום רחוק יכולה להיות פשוטה לבני הנוער? הכינו את הסמארטפונים שלכם: חמש האפליקציות הנגישות והנוחות ביותר, שיעזרו לכם להסתדר בקלות ובמהירות עם התחבורה הציבורית

בני הנוער של היום עצמאיים: הם מוכנים לקחת על עצמם את משימותיהם ולשחרר את התלות המייגעת בהורים. בכל הנוגע לנסיעות, השימוש בתחבורה הציבורית הפך לחלק בלתי נפרד מחייהם של הנוער. אוטובוסים, מוניות ואפילו רכבות - כל אלה נהיו דרכי ההתניידות היחידות הזמינות לשירותם בעת הצורך, והם מסתמכים עליהן רבות.

מפגשים שונים, בילויים ברחבי הארץ או סתם טיולים ספונטאניים יכולים היו להפוך למסובכים אלמלא השימוש בשירותיה השונים של התחבורה הציבורית. עם התפתחות הטכנולוגיה מיום ליום, צצות להן אפליקציות רבות ומגוונות לטלפונים הסלולאריים שפותחו במיוחד כדי לספק פתרונות קלים וחינמיים לקהלי היעד של המשתמשים הרבים בשירותים הללו, הכוללים כמובן את בני הנוער, הזקוקים להן ומשתמשים בהן. אספנו חמש מתוכן, ללא תשלום, התואמות למכשירי אייפון ואנדרואיד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כל קו

האפליקציה הרשמית של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. היא מספקת מידע בזמן אמת על אוטובוסים קרובים לפי מיקום, נתונים עדכניים של כל מפעילי התחבורה הציבורית, פירוט על הקווים העוברים בתחנות ומידע על תדירות הקו בחלוקה לימים בשבוע.

ההורדה זמינה למכשירי אפל ואנדרואיד.

Moovit

אפליקציה ייחודית שנועדה לשפר את חווית הנסיעה בתחבורה הציבורית בישראל ובעוד כמאה ערים ברחבי העולם. היא משלבת מידע ממשרד התחבורה יחד עם מידע חי המגיע מהנוסעים, ועוזרת לתכנן את המסלול להתאמת המשתמשים - לבחור את קווי האוטובוס המועדפים, לחסוך זמן ולהודיע מה מרחק האוטובוס מהתחנה בה ממתינים. בנוסף לאוטובוסים, האפליקציה משלבת מידע על רכבות זמינות, הרכבת הקלה בירושלים והכרמלית שחיפה.

 

ההורדה זמינה למכשירי אפל ואנדרואיד.

רכבת ישראל

אפליקצית חובה לכל מי שבוחר לנסוע ברכבת. היא פותחה על-ידי רכבת ישראל, ומשמשת ככלי יעיל לתכנון הנסיעה ולקבלת פרטים בכל הנוגע אליה. יישומון זה כולל לוח זמנים נוח לשימוש, מחשבון תעריפי נסיעה, חדשות ועדכונים אודות שינויים בלוח הזמנים, ואף שעון חכם המודיע למשתמש כשמתקרבים לתחנת היעד.

 

ההורדה זמינה למכשירי אפל ואנדרואיד.

קווי לילה

סלוגן השירות הוא "פתרון גדול לשעות הקטנות", ואכן קווי הלילה - עשרות קווי אוטובוס רגילים הפועלים ברחבי הארץ שעות הלילה, מהווים פתרון לנוער המבקש לנסוע בשעות מאוחרות למטרותיו השונות ובמחיר רגיל ושווה. הקווים מופעלים על ידי חברות התחבורה הציבורית המורשות והמפוקחת על ידי משרד התחבורה. האפליקציה מעניקה מידע בקשר לתחנות, המסלולים, זמני הנסיעות ותדירותן, המאפשר נסיעה שקטה ובטוחה.

ההורדה זמינה למכשירי אפל ואנדרואיד.

GetTaxi

שירות מוניות פרי פיתוח ישראלי שפועל ברחבי העולם. לאחר הרשמה קצרה ובחירת תנאי הנסיעה, תוכלו לצפות במונית שהוזמנה בזמן אמת, לדרג את הנהג ולשריין את הנסיעה מראש. בצי המוניות  קיים מטען לטלפון הסלולארי ו-Wi-Fi ללא תשלום. במסגרת האפליקציה, אין דמי הזמנה טלפוניים, והמשתמשים יכולים להזדכות בנסיעות חינמיות במידה שמשתפים אותה עם חברים.

 

ההורדה זמינה למכשירי אפל ואנדרואיד.

תגובות