"Balls & Boxes" - להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. צילום: יחסי ציבור

"Balls & Boxes" - להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה

רוצים לשחק במשחק חדש, משחק אחר, שיעזור למוח שלכם לחשוב טוב יותר? רוצים לשפר את יכולת הזיכרון והריכוז שלכם? סימן ש-Balls & Boxes בדיוק עבורכם. כל הפרטים

לאחרונה, עלה המשחק Balls&Boxes לחנויות האפליקציות השונות, משחק אותו פיתח אסף משה מעצב חווית משתמש ומפתח משחקי מובייל. מדובר במשחק שפותח במטרה לאתגר בין היתר את הזיכרון התמונתי ויכולת הריכוז של המשתמש בדרך חווייתית ומהנה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק החדש והממכר הזה הוא אינו עוד "מבחן למוח". המשחק עוזר לשפר את הזיכרון ויכולות הריכוז. כפי ששמו של המשחק מגלה, Balls & Boxes מורכב מ-4 כדורים ו-4 קופסאות כאשר מטרת המשחק הינה ללחוץ על הקופסה, אשר תתאים לכדור הצבעוני במרכז בצורה כזו שתתאים לתבנית המוצגת בראש המסך ואשר משתנה בכל תור.

לאור ההצלחה של המשחק הכה ממכר ומהנה, החלטנו לשוחח עם מפתח המשחק אסף משה ולשאול אותו מספר שאלות שסיקרנו אותנו.

 

כיצד התחלת בתחום פיתוח המשחקים?

"יש לי ניסיון של שנים כמעצב חווית משתמש, והבנה באפיון מערכות, עם הזמן למדתי ורכשתי ידע בשפות תכנות כגון: JAVA, OBJ-C, SWIFT ו-HTML. אלו בשילוב הידע שלי באפיון ועיצוב ממשקים והמחשבה היצירתית שלי הביאו אותי לגשת לנישה האהובה עלי, פיתוח משחקים".

איך נולד לך הרעיון לפיתוח המשחק?

"יש לי המון רעיונות והם מגיעים מכל מיני מקומות שונים, אני מחשיב עצמי כאדם בעל ראש פתוח ומחשבה יצירתית אשר מסוגל לשאוב ולקלוט מידע ולתעל אותו למקומות שונים ומגוונים. את הרעיון למשחק Balls & Boxes שאבתי מהמשחק של הבן שלי בו צריכים להכניס צורות לתוך תבנית".

© יחסי ציבור

תוך כמה זמן בממוצע אתה מפתח משחק?

תשובה: "בניגוד לפיתוח אפליקציות רגילות פיתוח משחקים דורש מחשבה והבנה מתמטית גבוהה והזמן הלוקח לפתח משחק משתנה בין משחק למשחק. הדבר תלוי במורכבות הלוגיקה ועומק המשחק".

שאלנו אותו למי לפי דעתו מתאים המשחק והוא ענה כי "Balls & Boxes הינו משחק חוצה גילאיים, והוא מתאים לנערים ונערות ולמבוגרים כאחד, עם זאת הוא יוצר עיניין רב במיוחד בין גילאי 13-35".

אלו משחקים נוספים פיתחת או תפתח בקרוב?

תשובה: "נכון להיום יש לי 10 משחקים הזמינים להורדה (ניתן למצוא אותם באתר הבית שלי) ועוד 2 בפיתוח כאשר אחד מהם הוא משחק שנקרא על שם הבן שלי (אופק) ומוקדש לו".

המשחק זמין להורדה בחינם לאייפון ולאנדרואיד.

תגובות