במרחק נביחה: סמסונג הציגה מלונת כלבים אינטראקטיבית. צילום מסך מיוטיוב

במרחק נביחה: סמסונג הציגה מלונת כלבים אינטראקטיבית

משתמשי סמסונג נלהבים? רוצים לשלב גם את חיית המחמד האהובה שלכם בעניין? אולי נמצא פתרון בשבילכם: החברה הציגה מלונה ייחודית, שתרצו לעבור לגור בה בעצמכם

משתלם להיות חברו הטוב ביותר של האדם. יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג פונה לראשונה לקהל יעד חדש לגמרי - הכלבים. סמסונג משיקה מלונה חדשנית ומפוארת - המלונה עוצבה על ידי 12 מעצבים מטעם החברה במשך כשישה שבועות רצופים, והתוצאה מעוררת התפעלות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אמא תקני לי
אמא תקני לי © צילום מסך מיוטיוב

"בית הכלבים החלומי" - זהו שמו הרשמי של הדגם, ששוויו מגיע ל-30 אלף דולרים, נבנה על ידי סמסונג לכבוד תערוכת הכלבים הגדולה ביותר בעולם המתקיימת בימים אלה בבריטניה. המוצר לא הושק לקהל הרחב, אלא יוצר מלכתחילה כפרס יוקרתי בו יזכה אחד מהכלבים בתערוכה, באמצעות השתתפות בתחרות אינטראקטיבית שמקיימת החברה.

שווה את המחיר?
שווה את המחיר? © צילום מסך מיוטיוב

המלונה היוקרתית מכילה בתוכה בין היתר כלי האכלה אוטומטית, הליכון מכוסה דשא מלאכותי, ובריכה הידרו-תרפית המותאמת לגודל הכלב. בנוסף, המעצבים הקפידו גם על עיצוב הדגם, שכוסה כולו באיורי טביעת כף רגל ואלמנטים המתאימים לכלבים. אפילו טאבלט חדיש תוכלו למצוא במלונה, וגם הוא כמובן מתוצרת סמסונג. כל אלה על מנת להקנות לכלבים תחושת רוגע ונינוחות בביתם החדש.

צפו בתהליך:

 

 

תגובות