שמע ישראל: איזה אוזניות אתם חייבים לקנות?. צילום: נבו טרבלסי, יחסי ציבור

שמע ישראל: איזה אוזניות אתם חייבים לקנות?

כולנו אוהבים לשמוע מוזיקה ורובנו אוהבים לעשות את זה בפרטיות באוזניות שלנו. בשביל שתהיה לנו את איכות השמיעה הטובה ביותר - איזה אוזניות שווה לקנות?

מי לא אוהב לשמוע מוזיקה? בין אם זה הקליפ החדש של נדב גדג' או סתם שיר של לורד? בכל מקרה, בשביל שנוכל לשמוע את השירים הכי טובים באיכות הכי טובה במקומות הכי רועשים - אנחנו חייבים למצוא את האוזניות המתאימות לתפקיד כה קשה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Yoyo Buds

האוזניות הקטנות מבית Maxell מגיעות בקייס מגניב שכזה בצורת יויו - כך שמפה אני מניח שהגיע השם המיוחד לאוזניות אלו. מבחוץ, האוזניות נראות לכם קטנות, לא מזיקות או בכלל מועילות, אך ברגע שמניחים אותן באוזניים - כנראה שתחלקו על מה שנכתב.

© נבו טרבלסי

מדובר על אוזניות בעלות ציפוי סיליקון, בעלות עיצוב רענני, חדשני ושונה. האוזניות באות בארבעה סגנונות: כחול-שחור, אפור-צהוב, טורקיז-לבן וורוד-כתום. במבט כללי האוזניות נראות טובות ללא ספק. אפשר גם לציין כי הקייס מונע הסתבכות של החוט ומסדר אותו בצורה הטובה ביותר.

לאחר שהנחתם את האוזניות על האוזן, אתם תרגישו משהו מוזר. זה בהתחלה לא כל כך נוח ואולי זה עניין של התרגלות. במבחן הלחץ של הריצות ממקום אחד לשני, גיליתי שלא משנה עד כמה אדחוס את האוזניות לאוזן שלי, האוזניות ימצאו דרך לצאת וליפול לאוויר.

דווקא דבר שמוסיף, זה העניין שיש את המיקרופון בקרבת הפה. אך בהסתכלות עמוקה יותר, אתם תשימו לב שאין ל"שלט" אפשרות שליטה על המוזיקה או לחצן לענות לשיחות ולנתקן. בנוסף, אתם תגלו באופן מאוד מפתיע, שכאשר שמים את האוזניות, הרעש שיש בחוץ נעלם כלא היה. כשהמוזיקה לא פועלת לא שומעים הרבה רעש וכשהיא פועלת שומעים רק מוזיקה - לא משנה עד כמה רועש בחוץ.

© נבו טרבלסי

איכות השמיעה היא לא מטורפת, אך מדובר באוזניות שלגמרי שוות את המחיר שלהן וממש שווה לקנות אותן בסך הכל. הן עולות 65 ש"ח בחנות המקוונת של סמיקום לקסיס!

האוזניות האלו מקבלות 3 מתוך 5 כוכבי פרוגי!

Jvc s44x

האוזניות האלו קצת יותר גדולות מהקודמות. האוזניות נראות טוב לחלוטין, הצבעים (אדום ושחור) לגמרי מתאימים. לאחר ששמים את האוזניות ושומעים כמה צלילים, מבינים שמדובר באוזניות עם איכות טובה של צלילים, אין רעשים שעלולים להרוס לכם את האוזניות לפתע.

© נבו טרבלסי

חיסרון גדול של האוזניות, זה שאין בקרבת הפה שום מיקרופון ושום שלט לשליטה על המוזיקה ועל השיחות שמגיעות למכשיר. אם רוצים להוריד בווליום, חייבים להוציא את המכשיר מהכיס ולהתחיל לשחק עם המכשיר במקום לעשות את זה משלט קטן לידנו.

ממבט ראשון על האוזניות זה ייראה לא נוח וגם בפעם הראשונה שנשים את זה, זה לא יהיה נוח לכם. אך לאחר כמה זמן ולאחר שמיעה ממושכת, האוזניות נהפכות לנוחות ולמתאימות לכם - אתם תתמכרו לאוזניות האלו במהרה. אך שמנו לב שהחוט של האוזניות הוא יותר מדי ארוך, כך שאם לא בא לכם להתפס עלי ידי מכשולים בדרך, תכניסו את החוט לחולצה או תקפלו אותו לכיס.

© נבו טרבלסי

כפי שאמרנו כבר, האוזניות הן בסדר גמור ושומעין מהן טוב מאוד, אך חיסרון גדול שלהם - שאין בידוד כלל באוזניות. בזמן ששומעים שירים, כל צליל שיש בחוץ - תלמיד רועש, מורה צועקת או סתם מוזיקה של הצלצול, אתם שומעים. רוצים לא לשמוע את הסביבה? תגבירו את הווליום עד שלא תוכלו לשמוע את עצמכם! האוזניות עולות 179 ש"ח ברשת החנויות BestMobile!

האוזניות האלו מקבלות 4 מתוך 5 כוכבי פרוגי!

האוזניות של אייל גולן

קיבלתם את האוזניות האלו מבית Myth? קודם כל, תסתכלו עליהן. מדובר על אוזניות כל כך יוקרתיות שכל דבר מגיע בתיק ומקום משלו - עד כדי כך שזה נראה ממש יוקרתי. רוצים לשנות את צבע הקשת של האוזניות או את הרמקולים בשביל סגנון שונה? אתם יכולים!

© יחסי ציבור

האוזניות מגיעות מפורקות ועליכם לבנות את הרמקולים לקשת בשביל להתחיל לשמוע. האוזניות בסך הכל אוטמות את הרעש שמגיע מבחוץ, כך שאם אני מפעיל מוזיקה, לא כל כך רועשת, אני מסוגל לא לשמוע את הרעש שמתנהל סביבי. אם צריך להשוות את איכות השמיעה של האוזניות האלו לאחרים שבהשוואה הזאת, הן ללא ספק לוקחות את זה. איכות הצלילים של האוזניות טובה ולא מפספסים אף צליל. 

יתרון נוסף של האוזניות הוא העובדה שיש מיקרופון ושלט קטן בקרבת הפה. כשאני מתכוון שלט קטן - אני מתכוון ללחצן להתחיל את השיר, להפסיק, לדלג על שיר ומשחק השיחות המוכר לנו. אין שום אפשרות להגביר או להנמי באמצעות השלט הזה, אך הוא משמש כמיקרופון ללא ספק.

בהתחלה? זה נראה אוזניות לא נוחות שרק נראות טוב. ברגע הראשון שמניחים את האוזניות על הראש, מבינים שמדובר באוזניות נוחות, נראות טוב ואף יוקרתיות. האוזניות עולות 999 ש"ח בחנויות השונות!

האוזניות האלו מקבלות 4 מתוך 5 כוכבי פרוגי!

© יחסי ציבור

בסך הכל ראינו פה אוזניות מעולות וטובות, אך כל אחת מתאימה לאדם אחר. אנחנו מאמינים כי האוזניות של אייל גולן הן הטובות מבין השלישייה הזאת, אך ללא ספק לכל אחד מהמוצרים יש את המיוחדות שלו!

 
תגובות