לורד נמצאת בדרך לאלבום חדש. צילום: צילום מסך מהסרטון

לורד נמצאת בדרך לאלבום חדש

הזמרת הצעירה לורד נכנסה לתעשיית המוזיקה כשהייתה בת 16 והוציאה את ה-EP שלה "The Love Club", שנה לאחר מכן יצא גם אלבום הבכורה שלה "Pure Heroine", ועכשיו המפיק המוזיקלי שלה מספר כי היא בדרך לאלבום חדש! אנחנו כבר מחכים לו

הסינגל הראשון של לורד
 

הזמרת המצליחה לורד נכנסה לתעשיית המוזיקה כשהייתה בת 16 והוציאה את ה-EP שלה "The Love Club" שנה לאחר מכן יצא גם אלבום הבכורה שלה "Pure Heroine". הסינגל הראשון שלה "Royals" הגיע למקום הראשון בהוט בילבורד, ובמצעד 40 הטובים בניו זילנד. מאז היא שרה את פסקול הסרט "משחקי הרעב", הוציאה עוד כמה להיטים כמו "Team" ומכרה מעל 1.5 מיליון עותקים. עכשיו ניתן לומר סוף סוף שהיא עובדת על אלבום חדש.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

המפיק של לורד, ג'ואל ליטל, סיפר שעל האלבום לורד תתחיל לעבוד בחודש הבא. "עדיין לא התחלנו לתכנן איך זה הולך להישמע... אני חושב שאנחנו פשוט הולכים להתחיל לכתוב וכשזה ירגיש נכון, אנחנו נדע שזה נכון. זה די פשוט בסך הכל".

ליטל הוא מוזיקאי ומפיק שזכה בגראמי והיה מעורב מאוד באלבום הקודם של לורד "Pure Heroine". הוא שותף ללהיטים רבים כמו "Royals", "White Teeth Teens" ,"Tennis Court" ו"Team". ליטל גם עזר ללורד עם הפסקול של משחקי הרעב. מלבד לורד ליטל עובד עם עוד רבים בתחום כמו סאם סמית' ואלי גולדינג.

מעולה
 

כשליטל נשאל על העבודה באולפן הוא סיפר: "אני לא יודע מאיפה ההשראה מגיעה לשירים. אתה עובד ופתאום אתה מרגיש תקוע במשך 10 שעות. בשעה האחרונה בסטודיו משהו נהדר קורה. אתה אף פעם לא יודע מתי זה הולך להגיע". ליטל המשיך וסיפר שגם הוא וגם לורד מאוד פתוחים לגבי הצליל של האלבום, ויכול להיות שהסגנון יהיה מאוד שונה מהאלבום הראשון. לורד וליטל לא לחוצים לגבי ז'אנר המוזיקה, שנקבע כביכול, באלבום הקודם.

אז אפשר לומר שלורד חזרה לעבוד מחופשה בניו זילנד, אחרי שהעבירה את רוב 2014 בסיבוב הופעות. בינתיים אפשר רק לחכות לראות מה השניים מתכננים. אין ספק שיש למה לצפות כשמדובר בזמרת כמו לורד.

כובשת!
כובשת! © טאמבלר
 
תגובות