"המטרה היא כמובן להצליח כמה שיותר" - אור גניש. צילום: צילום מסך מהסרטון

"המטרה היא כמובן להצליח כמה שיותר" - אור גניש

אור גניש הוא רק תלמיד בן 16. כחלק מהכישורים שלו, הוא פיתח את המשחק הראשון שלו Sprint Frenzy. הוא סיפר לנו איך זה מרגיש, כל הפרטים

אור גניש בן 16, תלמיד כיתה י' בחדרה מוכיח לנו שאפשר ללמוד לפתח משחקים ולהצליח גם בגיל כה צעיר. הוא החל ללמוד פיתוח משחקים כבר כשמלאו לו 13 שנים ולאחר מעל 3 שנים של למידה והתנסות החל אור לפתח משחקים. "הייתי בן 13 והחלטתי לפתח משחק שחשבתי עליו" מספר גניש לפרוגי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק Sprint Frenzy הוא משחק ריצה ממכר המיועד לכל קהל יעד. איך משחקים? לוחצים כמה שיותר וכמה שיותר מהר על המסך, כדי להגיע לקו הסיום בכמה שפחות זמן. כמו כן, ה-3 שיגיעו לתוצאה הטובה ביותר יופיעו בטבלת 3 הגדולים.

כיצד הגעת לעולם פיתוח האפליקציות בגיל כה צעיר?

"הייתי בן 13 ורציתי לפתח משחק שחשבתי עליו, סיפרתי על זה לחבר והוא הכיר לי בחור בשם עמית שמלמד אותו תקופה ואמר שהוא יכול ללמד גם אותי פיתוח משחקים. יצרתי עם הבחור הזה קשר, הוא התחיל ללמד אותי והתמדתי בלימודי התכנות שהוא העביר לי בסקייפ לתקופה של מעל 3 שנים ורכשתי ידע רב, היום אני מפתח משחקים בזכותו ותמיד יש לי לאן להתקדם".

כיצד פיתוחן של האפליקציות משפיע על שגרת חייך היום יומית?

"אם אגיד ששגרת יומי לפני ואחרי פיתוח המשחקים נשארה אותו הדבר אשקר, יוצא לי להשקיע קצת פחות בלימודים ולפעמים לא להכין שיעורי בית, כי אני עובד על משחק כזה או אחר אבל בסך הכל אני מצליח לחלק את הזמן שלי כמו שצריך".

שאלנו אותו איך נולד לו הרעיון לפיתוח המשחק וענה לנו כי "בתור ילד תמיד שיחקתי במשחקי רשת עם חברים וחלומי היה ליצור אחד כזה, אני חושב שכל אחד ואחד מאתנו חשב על משחק כלשהו אבל פשוט לא היה לו מספיק ידע כדי להפוך את החלום למציאות".

מהי המטרה שהצבת לעצמך בפיתוח המשחק?

"המטרה היא כמובן להצליח כמה שיותר, אני לא מצפה שיהיו לו אלפי הורדות כי אני עדיין מתחיל בתחום אך אני מצפה להצלחה רבה למשחקים/אפליקציות הנוספים שאפתח".

המשחק זמין כרגע לאנדרואיד בלבד.

תגיות
תגובות