זוג אפליקציות שמשתלבות עם פייסבוק - שווה להוריד?. צילום: נבו טרבלסי

זוג אפליקציות שמשתלבות עם פייסבוק - שווה להוריד?

את המסנג'ר של פייסבוק אנחנו מכירים, אך יש עוד אפליקציות פחות מוכרות שעוזרות להשתמש בפייסבוק יותר טוב. צריכים להכיר

בזמן האחרון, חל שימוש רב באימוג'י/סמיילים החדשים שהוכנסו ל-Messenger של Facebook. לאחרונה יצאו 2 אפליקציות חדשות שמשתלבות יחד עם ה- Facebook אם נדייק יותר, משתלבות יחד עם ה- Messenger שבפייסבוק.

יחד עם חברות קטנות בשוק, פיתחה פייסבוק אפליקציות המיועדות להעברת מסרים ותמונות בצורה קלה ויעליה, הכוונה לאפליקציות ומסרים טקסטואליים. החברה, פתחה את Messenger לחברות חיצוניות על מנת שיכולנו להשתמש בה באפליקציות החדשניות. האפליקציות עוסקות בהפיכת הסטילס לווידאו ויוצרות מספר דברים "מגניבים" שניתן להעלות מהם חיוך במהלך שגרת היום שבדרך כלל עמוסה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Still Shot

באפליקציה זו צריך לבחור תמונה מסוימת אותה אנו רוצים "לשפצר" בצורה מיוחדת. לאחר מכן, בוחרים ערכת נושא כללית, התמונה והערכת נושא צריכים להיות תואמים מבחינת רגש, כגון: אהבה, כעס, רגזנות, שמחה וכן הלאה. לאחר מכן, האפליקציה משפרת את התמונה יחד עם השילוב של ערכת הנושא ויוצרת משהו מאוד מעניין, נסו ותראו אם אהבתם.

 

לאחר מכן, ניתן לשלוח ולהעביר הלאה דרך אפליקציית ה- Messenger  של  Facebook. בנוסף, ניתן לצאת מהתמונה ולשמור אותה בגלריה מבלי לשתף דרך Messenger ולאחר מכן להעביר אותה באופציות הקיימות והמוכרות כגון: וואטסאפ, האנגאוט, מייל ועוד.

Magisto

אפליקציה זו בשלב זה מבוססת על אנגלית, מיד תבינו מה זה אומר. מה שצריך לעשות באפליקציה זו, זה לכתוב משפט מצב שלנו/משפט שאנו רוצים. כגון: "אני מאחר לפגישה", "סיימתי ללמוד", "יצאתי לרכב על אופניים" וכן הלאה. את כל המפשטים האלו יש לכתוב ב-אנגלית. כלומר: " I finished my education","I was out riding a bike" וכו'.

 

לאחר מכן, האפליקציה תרוץ על עשרות קטעים הלקוחים מסרטים וסדרות אמריקאיות ותיצור את המפשט שכתבתם בצורה של סרטון כאשר כל מילה היא קטע הלקוח מסדרה או מסרט מסוים, כגון: "שובר שורות" ועוד. את הסרטון, ניתן לשתף כמובן דרך Messenger ובעוד אפליקציות נוספות כקובץ סרטון רגיל.

תגובות