LG G4 הושק - מה אנחנו חושבים על המכשיר החדש?. יח"צ

LG G4 הושק - מה אנחנו חושבים על המכשיר החדש?

כבר המון זמן שאנחנו מתפעלים מהעבודה המעולה של LG בהכנסת המכשיר לשוק בצורה מדהימה, ועכשיו היא משיקה מכשיר חדש. האם שווה לרכוש אותו?

את המכשירים של LG הספקנו להכיר בזכות הקידום המטורף שהם הצליחו לעשות בשוק. מי מאיתנו לא מכיר את המכשירים הקודמים שלהם, G3 לדוגמה? ביום שני, 26.5, הושק המכשיר החדש בארץ. האם שווה בכלל להשתדרג?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בואו נפתח במכשיר עצמו

המכשיר החדש, ה-G4, מגיע עם מערכת ההפעלה החדשה - אנדרואיד 5.1 לוליפופ ועליה ממשק המשתמש החדש של החברה - UX4. הוכרז כי המסך בגודל 5.5 אינץ' מציג תמונה ברזולוציה גבוהה של 1440x2560 או QHD, כאשר מעבד בעל שמונה ליבות מסוג Cortex A-57 שפועל במהירות 1.8 גיגה הרץ מניע את המכשיר.

זיכרון התפעול הוא 3 גיגה RAM, כשנפח האחסון העומד על 32 גיגה ניתן להרחבה על ידי מיקרו SD בעד 128 גיגה.

וגולת הכותרת של המכשיר, המצלמה

ידוע לנו ש-LG מנסה להבדיל את עצמה מהתחרות בשוק על ידי שיפור איכות הצילום. האם הם באמת מצליחים? מאחור תמצאו מצלמה ברזולוציה של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם גדול במיוחד - f/1.8 (מאפשר 80 אחוז יותר חשיפה לאור לעומת ה-G3), ולכן תהיה רגישות גבוה יותר במקומות חסרי אור.  המצלמה הקדמית תוכל לצלם תמונות ברזולוציה של 8 מגה פיקסל עם מסנן IR.

© יח"צ

המכשיר מצליח להחזיק הרבה?

LG מתגאה בסוללה חזקה במיוחד בעלת קיבולת של mAh 3,000 שאפשר להוציא החוצה. על פי טענות החברה באמצעות ניהול חשמל מתקדם, הוא צפוי להיות בשימוש 20% יותר זמן ממכשיר ה-LG G3.

ואיך העיצוב של המכשיר?

גב המכשיר עשוי חומר דמוי עור, זאת בנוסף לדגם פריומיום מתקדם המשלב גב העשוי עור אמיתי. משקל המכשיר 155 גרם.

© יח"צ

במבט על המכשיר, אפשר לראות שמדובר במכשיר חזק מאוד ושהגיע הזמן שהוא יגיע אלינו. ב-2.6 תהיה אפשרות לקנות את המכשיר בחנויות השונות. טווח המחירים מתחיל ב-3400 ש"ח. הודיעה הנהלת LG בקוריאה שרק הישראלים שירכשו G4 יקבלו סוללה נוספת ומטען שולחני - מתנה בשווי 300 ש"ח.

מה דעתכם? שווה לקנות? ספרו לנו!

תגיות
תגובות