בלחיצת כפתור בלבד: צ'ט בינלאומי ב-80 שפות. צילום: shutterstock

בלחיצת כפתור בלבד: צ'ט בינלאומי ב-80 שפות

רוצים ליצור קשרים חוצי יבשות בלי ללמוד מילה אחת חדשה? הכירו את "iGetiT" - אפליקציה חדשנית המבטיחה להסיר עבורכם את חסמי השפות באמצעות צ'ט עולמי ייחודי

יש לכם קרובי משפחה או חברים בחו"ל שאתם נאלצים לדבר איתם בשפה זרה, בה אתם פחות בקיאים? נמאס לכם מתרגום תמידי באמצעות "Google Translate" ותוכנות תרגום שונות? הכירו את "iGetiT" – אפליקציה חדשה המתרגמת למעלה מ-80 שפות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה החדשנית הזו תאפשר לכם לנהל שיחה עם חברים מחו"ל, קרובי משפחה רחוקים או סתם לקיים דיאלוג לכל צורך שתרצו ועם כל מי שתחפצו. עכשיו תוכלו לדבר באופן תמידי עם הדוד מאמריקה, ולהיות הראשונים שיידעו שהוא מגיע לבקר בארץ. 

צילום מסך מתוך האפליקציה
צילום מסך מתוך האפליקציה © Itunes Store

איך זה עובד?

כשמנהלים שיחה, כל משתמש כותב בשפה אותה הוא דובר, והנמען מקבל את המסר בשפה שלו. לצד כל הודעה בצ'ט המדובר יש אייקון המאפשר לצפות בהודעת המקור (בשפה שבה נשלחה) ובזו המתורגמת. כך למשל, אם משתמש ישראלי יכתוב הודעה בעברית, משתמש סיני שמשוחח עמו יקבל את ההודעה בשפתו, עם אפשרות לראות את שפת המקור של ההודעה מישראל. כל תמלילי השיחות נשמרים במסך ההיסטוריה לנוחיות המשתמשים.

בין היתר, ניתן לצפות בפרופיל של המשתמש כאשר הוא מציין מאיזה מדינה הוא (סמליל של דגל), מהי השעה המקומית אצלו, האם הוא זמין ומחובר באותו הרגע, ומה השפה שהוא בחר לשוחח בה.

צילום מסך מתוך האפליקציה
צילום מסך מתוך האפליקציה © Itunes Store

האפליקציה זמינה להורדה בחינם באפסטור ובקרוב גם בגוגל פליי.

 

 

תגובות