חברת Glide בריאיון, כל מה שרציתם לדעת על האפליקציה. יחצ

חברת Glide בריאיון, כל מה שרציתם לדעת על האפליקציה

מכירים את האפליקציה הפופולארית Glide? אז איך הכל התחיל ולמה כדאי לנו להשתמש דווקא באפליקציה הזו? ראיון בלעדי עם חברת Glide

בדור של וואטסאפ שכל ההודעות הם נגישות וקלות, חברה אחת בשם Glide מחליטה להציב רף שונה, בו ההודעות הן הקלטות שקל לשלוח וקל להכין. עם וידאו, קול ובזק, החברה נחושה להביס את המתחרים. תפסנו את שרה סנואו מנהלת פעילות Glide שתענה לנו על השאלות השונות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מה האפליקציה עושה, ואיך היא עוזרת לנו ביומיום?

"תקשורת בווידאו טובה יותר ומובנת יותר מתקשורת בטקסט. כתיבה של הודעות טקסט מעייפת, בעוד שליחת הודעת וידאו עם Glide היא קלה, מהירה ופשוטה. האפליקציה חוסכת את הצורך לכתוב טקסט, שלא לדבר על הצורך לתקן שגיאות או לבחור באימוג'י הנכון על מנת שמקבל ההודעה ידע אם אנחנו רציניים, ציניים או שמחים. כל ההתעסקות עם טקסט הפכה מפרכת, ויוצרת הרבה אי הבנות.

Glide לעומת זאת מאפשרת, בנגיעה אחת, לשלוח הודעת וידאו ליחיד או קבוצה במהירות גבוהה מאוד, כמו מהירות של הודעות טקסט, ואז הצד המקבל יכול לבחור אם לענות מיד או להגיב מאוחר יותר".

© יחצ

באילו מדינות האפליקציה הכי פופולארית?

"בארצות הברית ובאירופה נשלחות למעלה מ- 100 מיליון הודעות וידאו דרך Glide מידי חודש. השימוש הולך ומתרחב כמעט בלי פרסום,  עד כדי כך שלפעמים אנו נשאלים אם זו אפליקציה מחתרתית. כמובן שאיננו מחתרתיים.  המיקוד שלנו הוא בשיפור מתמיד של חווית השימוש כדי שיותר ויותר אנשים יבחרו ב- Glide בתור אפליקציית ההודעות העיקרית שלהם". 

© יחצ

למה כדאי לנו להשתמש באפליקציה שלכם?

"ראשית, קלות ונוחות בחינם – הודעות טקסט הן מעייפות. הודעות וידאו ב-Glide הן קלות ומהירות מאוד. שנית, הודעות וידאו הן הדרך הטובה ביותר להבטיח שהרגשות של השולח – רציני, ציני או מחויך - מובנות למקבל. בנוסף, רק אתם שולטים על ההודעות ששלחתם. אם החלטתם שהודעה ששלחתם היא טעות אפשר לבטל את ההודעה בכל רגע, והיא תימחק לא רק מהמכשיר של השולח ומקבל ההודעה, אלא גם מכל מכשיר שאליו ההודעה נשלחה בשרשרת החברים. 

גם שימוש כייפי וזורם – עם Glide אפשר להמשיך לעשות פעולות נוספות בזמן שאם שולחים הודעה. קל לעבור ל- Glide–בנוסף להודעות וידאו מהירות אפשר לשלוח ב- Glide גם הודעות טקסט, ותמונותלכולם, גם לחברים שעדיין לא הורידו את האפליקציה. glide חוסכת מקום אחסון בנייד - כל ההודעות נשמרות בענן בספרייה אישית ופרטית, לא במכשיר הנייד.

 
תגיות
תגובות