Huawei משיקה: סמארטפון הדגל ושעון חכם . צילום: יחסי ציבור

Huawei משיקה: סמארטפון הדגל ושעון חכם

וואווי תשיק את הסמאטרפון הדגל החדש שלה "Mate s". בנוסף, וואווי משיקה את השעון החדש שלה, שיתחיל להימכר בעולם החל מהיום. השקות אלה מגיעות לאחר אינספור הצהרות של בכירי וואווי, על כוונת החברה להתמקד במכשירי פרימיום, להתחרות ראש בראש באפל וסמסונג, ולנגוס באופן משמעותי בנתח השוק שלהן

היום (ד') בברלין מתקיים אירוע של החברה הסינית "Huawei" שפרצה אל הקהל הישראלי בכל הכוח עם פרסום רציני וכמובן 2 הפרזנטורים גל גדות ומוקי משיקה 2 המכשירים החדשים של החברה. "Huawei Mate S smartphone" הסמארטפון החדש ממשיך את סדרת מכשירי הדגל של החברה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפי דברי ההחברה היא מבטיחה שסמארטפון זה יכנס לתחרות רצינית עם האייפון של אפל והגלקסי של סמסונג ותתן את חווית מכשירי הפרימיום המושלמת, "המטרה שלנו בעיצוב המכשיר הייתה לפתח טלפון חכם שמציע התאמות אישיות, ולא עוד מכשיר ממוסח " אמר ריצ'רד יו, מנכ"ל הצרכנות של Huawei. ויכול להיות שזאת לא עוד הצהרה מופרזת כמו של כל חברה, בפעם האחרונה שאנחנו בדקנו את "Huawei P8" שלהם, יצאנו מרוצים אז כנראה שיש לחברה דרכים מיוחדות לשבור את השוק.  

© יחסי ציבור

מה שמיוחד במכשיר זה חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת אצבע, אבל לעומת המכשירים האחרים הוא יוכל לפעול על פונקציות מיוחדות. בנוסף תציג היום באירוע את השעון החכם של החברה שיצא היום לשוק (בחו"ל בינתיים) לאחר שסמסונג הציגה את שלה אתמול, תחרות נושכת מישהו? השעון של וואווי מעוצב בעיצוב קלאסי בהשראת שעונים שוויצריים. בשעון ניתן למצוא פונקציות כמו התראות מיידיות לשיחות, הודעות, ומיילים, קישוריות Bluetooth לשימוש אוזניות אלחוטית,  מוסיקה וחיפוש יעדים שניתן להפעיל באמצעות פקודות קוליות. 

© יחסי ציבור
תגובות