מבזק חדשות מאפל: כל הפרטים על האייפונים החדשים. צילום מסך

מבזק חדשות מאפל: כל הפרטים על האייפונים החדשים

אפל יודעים לחדש לנו המון דברים. חלק איבדו אמון וחלק עדיין קונים את המותג החזק. היום (ד'), אפל מפרסמת פרטים חדשים על השעון ועל האייפון החדש. כל הפרטים

אפל עתידה להכריז על המכשיר החדש שלה הערב (ד'). החלטנו לצפות באירוע הזה ולתת לכם עדכונים חמים מהאירוע, ישר אחרי שמכריזים. רוצים לדעת איך ייראה המכשיר החדש ומה יהיה בו? אם כן, קראו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מה כבר הוזכר באירוע? כרגע, רק פרטים על השעון. לשעון יש 97% שביעות רצון מהשעון - כך לפי טים קוק. בשעון יש 10,000 אפליקציות. לא רק זה, אלא גם גו פרו (4K) ופייסבוק מסנג'ר יגיעו לשעון. באירוע הם הציגו את אייר סטריפ - אפליקציה שתפעל בין רופאים למטופלים ויכולה להעביר מדדים.

לגבי העיצוב של השעון - אתם תהינו מחברת הרמס שיצרה שעון שתהיה ב-2 שכבות על היד, היא כבר תגיע לחנויות באוקטובר. מעבר לזה יש מודלים חדשים עם רצועות חדשות (זהב ואלומיניום). הם יהיו באותם הגדלים ובאותו המחיר. יש גם דגם חדש עם רצועה אדומה! הדגמים החדשים מגיעים כבר עכשיו לחנויות ו-OS 2 יהיה זמין ב-16 בספטמבר.

"החדשות הגדולות באייפד מאז האייפד"

מה עכשיו? אייפד פרו! תכלס, מדובר במשהו גדול. התצוגה עומדת על 12.9 אינץ', 56 מיליון פיקסלים. המעבד של האייפד חזק גם הוא, A9X. הוא מהיר מ-80% מהמחשבים הניידים. הוא יכול להציג אוטוקאד, יש סרטים ב-4K וחיי הסוללה שלו חזקים במיוחד - 10 שעות. אתם שואלים כמה הוא עבה? ממש לא - הוא רק 6.9 מ"מ. רציתם חידוש? קיבלתם - לא פחות מאשר מקלדת חכמה בשביל האייפד - יש מקשים כחלק מהכיסוי (169 דולר). המסך יהיה 12.9 רטינה, 4 רמקולים, יגיע בצבעים זהב, כסף ואפור. יש גם מחיר: 799 דולר. בשביל 128 ג'יגה תצטרכו לוותר על 949 דולר.

חוץ מזה, אפל מציגה אקססורי חדש והוא עט. אפל פנסיל יעזור לכם לצייר בלי שהייה ובסגנונות שונים. השתמשתם בשפיץ זה יהיה דק, השתמשתם בצד? זה יהיה עבה יותר. העפרון מבין הטייה או לחיצה - כלומר שימוש רחב יותר. רוצים לקנות כזה? תוותרו על 99 דולר. הכל יהיה זמין מנובמבר. 

לא רק זה, אלא גם שבאייפד החדש תהיה תמיכה במייקרוסופט. רוצים להשתמש בוורד? אקסל? אתם יכולים מעכשיו! הם הראו את השימוש בעיפרון על הוורד, הראו שאפשר לעשות מולטיטסקינג בין וורד ואקסל לצורך הדוגמה. זה גם עוזר לנו לצייר ישר - זה עושה את הצורות אוטומטית, כלומר עושים משהו עקום וזה ממש הופך את זה ליותר יפה ומלא.

עדיין לא אייפון, אפל TV

בואו נדבר על משהו שהוא קצת פחות מוכר בישראל. הטלוויזיה של אפל מציעה לכם הרבה דברים נוחים: שלט עם משטח מגע, שלט עם מיקרופון בשביל שנוכל לדבר סירי ("סרט שאפשר לראות עם המשחה" וגם "קפצי 7 דקות קדימה"). היא תחפש בכל הרשתות כמו נטפליקס, HBO וכל היוצא בזה. רוצים לדעת מי משחק בסרט או הסדרה? סירי תדע להגיד לכם באמצע הסרט מי נמצא שם.

 חוץ מסרטים וסדרות, מוזיקה וצלילים, יש גם משחקים שונים. המשחקים לא הדהימו אותנו, חוץ משימוש קטן במולטיפלייר נחמד. חוץ מזה, רוצים לקנות מהסלון שלכם דרך הטלויזיה? יש לכם עכשיו איך! רוצים לקנת את הטלויזיה? יעלה לכם מ150 דולר ועד ל-200 דולר.

סוף סוף אייפון - מה יש לספר?

 אייפון 6 הוא הנמכר ביותר ב-2015. יש 2 דגמים חדשים, אייפון 6S ואייפון 6S פלוס!

פרטים חדשים על האייפונים החדשים: זכוכית חזקה יותר, אלומיניום חדש לגמרי, 4 צבעים: זהב, כסף, אפור ואדמדמם, גדלים דומים ועוד פיצ'רים נוספים. על מה אנחנו מדברים? לאייפון יש מולטי-טאצ', כלומר 2 אפליקציות במסך אחד, וגם טאץ' 3D. מה זה בעצם טאץ' 3D? בעצם זה מזהה לחיצה חזקה (שימוש בכוח על המסך) ובעצם משתמש בתור קליק על העכבר במקש הימני. 

על ידי לחיצה חזקה על אפליקציית הטלפון אפשר להתקשר מיד ל-3 האנשים האחרונים שהתקשרתם אליהם ולחיצה ארוכה על אפליקציית המצלמה אפשר מיד לצלם סלפי! רגע לא סיימנו, אפשר באפליקציות כמו פייסבוק ואינסטגרם על ידי לחיצה ארוכה לכתוב סטטוס חדש, לעלות תמונה, ולשתף מיקום בלי להיכנס לאפליקציה.

לאייפונים יש מעבד M9. האייפונים החדשים מהירים ב-90% מהאייפונים הקודמים. אומרים Het Siri? ואתם יכולים לבקש מה שאתם רוצים. רוצים שתספר לכם בדיחה? יש ממי. למצלמה יש 12 מגהפיקסל במצלמה האחורית ובמצלמה הקדמית 5 מגהפיקסל וטביעת האצבע שופרה מהמכשירים הקודמים. בנוסף, אפשר לצלם תמונות באיכות HD וגם סרטונים באיכות 4K!

רוצים גיפים (תמונות חיות) באייפון? יש לכם, אפילו עם קול, על ידי שימוש ב-3D טאץ'. אייפון 6S יעלה מ-200 דולר ועד 400 דולר ואילו 6S פלוס יעלה מ300 דולר עד 500 דולר. מתי יהיה אפשר לקנות? המכירה המוקדמת תהיה ב-12.9 והמכירה הרשמית תהיה ב-25.9. iOS יהיה אפשר להתקין כבר מה-16 לחודש! חוץ מזה, רוצים לעבור מאנדרואיד? יש עכשיו אפשרות - על ידי אפליקציה חדשה.

מסיימים את האירוע עם בקשה של טים שהקהל יקום כי צריך שימחאו להם כפיים וקורא לבמה את הלהקה שהוא הכי אוהב - וואן ריפובליק. ספרו לנו מה אתם חושבים על המכשירים החדשים!

תגובות