הפנינג חגיגי: סמסונג חוגגת עם ילדי מרכז שניידר. יחצ

הפנינג חגיגי: סמסונג חוגגת עם ילדי מרכז שניידר

סמסונג ישראל, המאמצת את ילדי מרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה, קיימה בסוף השבוע אירוע מיוחד של הפעלות, ומופעים עבור ילדי בית החולים. מה היה שם?

סמסונג ישראל קיימה בסוף השבוע אירוע מיוחד של הפעלות, מופעים והנאה עבור ילדי מרכז שניידר שבבית החולים, והצוות הרפואי, תחת הכותרת "פסטיבל שניידר דע-מדע". באירוע, השתתפו מאות ילדים המטופלים בבית החולים וכן עשרות מתנדבים מחברת סמסונג ישראל, ובראשם מנכ"ל החברה מר קריין קו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האירוע פתח בקבלת פנים חגיגית בה דמויות מעולמות המדע והדמיון, בהן מדענים, גיבורי-על, פיות וקוסמים, סדנאות רובוטיקה, אלקטרוניקה ויצירה, פינות ג'ימבורי, לגו, ואפקטים מיוחדים, עמדות הדמיה מדעיות בהן בוצעו ניסויים מדעיים לעיני הילדים, ואף עמדות מציאות מדומה באמצעות ה-Gear VR ועוד. בנוסף, נהנו הילדים ומשפחותיהם ממופע "מדעברה קדברה" של המדען המבולבל ד"ר מולקולה, מיצג בועות של ד"ר באבל, מופע מיוחד של נבחרת הטאקוונדו האולימפית הישראלית על רחבת הדשא, ומופע מרכזי של תיאטרון אספלט המשלב פעלולי אקרובטיקה וכלי נגינה.

 

© יחצ

 

אנה ליפניק-לוי, מסמסונג ישראל: "השנה בחרנו לשים דגש על עולמות המדע ולייצר חוויה של סקרנות, יצירה והגשמת משאלות, המאפיינת את העולמות של סמסונג ומתחברת באופן טבעי לעולמם של ילדים. ההירתמות של כל עובדי החברה לצד הצוות המדהים של שניידר לטובת האירוע, מרגשת והופכת את החגיגה לאישית ומעצימה עוד יותר עבור כולנו".

© יחצ

סמסונג ישראל מקיימת את פסטיבל שניידר זו השנה השנייה, בהמשך לאימוץ ילדי בית החולים בשנה שעברה, בהשקת "ספריית החלומות של שניידר", מתחם לימודי מתקדם וטכנולוגי במרכז שניידר. המתחם, הכולל לוח חכם המעביר שיעורים בזמן אמת היישר ממתחם הלימוד שבמחלקה אל הטאבלטים של ילדים המאושפזים במחלקה, מאפשר לילדים להמשיך וליהנות משגרה של למידה וחוויה דיגיטלית גם במהלך האשפוז.

תגובות