נו אבל למה רק להם? רשימת האקסלוסיביים הרשמית לPS4. giphy

נו אבל למה רק להם? רשימת האקסלוסיביים הרשמית לPS4

שטח המשחקים האקסלוסיביים מלא בקרבות מאז ומתמיד. כאשר חברה מוציאה קונסולת משחקים היא בדרך כלל תוציא איתה ביחד משחקים ייחודיים ,כמו God Of War של סוני ו-Gears of War של מייקרוסופט לXbox 360 (ועוד מעט גם לOne). הנה הרשימה שלנו לפלייסטיישן - חלק ב בקרוב

4. Bloodborne

משחק ההמשך של סדרת הsouls, כמו שאר הסדרה, גם הוא מאוד מאתגר. במשחק הזה השחקן נכנס לתפקיד של צייד מפלצות, והמשחק "זורק" אתכם אל יהרנם(Yharnam), עיר מלאה במפלצות ובדברים איומים אחרים, ומאחל לכם בהצלחה. וכאן מתחיל המסע המאתגר (והמתסכל) שלכם מול המפלצות, ללא עזרת המשחק כמעט כלל.

הגרפיקה של המשחק ממש מדהימה, ויש גם מפה מאוד גדולה (אבל לא כמו במשחק הקודם “Dark Souls 2”). המשחק מאתגר אך מתגמל בצורה שווה, הוא יכול להיות מתסכל אבל צריך להתאזר בסבלנות. העולם המסקרן, האווירה, התפאורה והפרזנטציה, הופך אותו לאחת מחוויות הגיימינג החזקות ביותר שקיימות לדעתי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© giphy

3. God of War 3 Remastered

המשחק הזה הוא אותו המשחק המוכר רק עם גרפיקות של 1080p, איכות של 60fps ועוד מגוון של שיפורים שהפכו את המשחק ליותר מהנה.

השחקן משחק את קרייטוס, אל המלחמה לשעבר, שמחפש נקמה באלי האולימפוס שבגדו בו. קרייטוס עובר מסע מלא במפלצות האדירות של המיתולוגיה היוונית וגם בקטעים של חשיבה.

© giphy

לסיכום, המשחק מאתגר בקרבות בוסים מרגשים ובפאזלים מלאי חשיבה, ואפילו יותר כיף בגרפיקה המחודשת.

2. Infamous: Second Son

במשחק הזה, השחקן משחק את דלסין רוו, שמגלה את הכוחות המיוחדים שלו שנותנים לו בעצם ללמוד כוחות של אחרים. החברה בעולם מפחדת מהם, ויש גם את משרד ההגנה המאוחדת או ה-DUP,שאחראים לתפוס את האנשים בעלי הכוחות, שמכונים Bio-Terrorists. לאחר שדלסין מגלה את הכוחות שלו, הוא יוצא להילחם במנהיגה שלהם, שגם לה יש כוחות מיוחדים, של בטון, הנותנים לה לירות אבנים מהידיים וליצוק בטון לרגליהם של אנשים וכך לגרום להם לא לזוז, כמו שהיא עושה לסבתו של דלסין. דלסין יוצא להילחם בה כדי לקום בה, המשחק נותן לשחקן לבחור אם להיות גיבור טוב ולקבל קרמה טובה, או להיות ידוע לשמצה ולקבל קרמה רעה.

© giphy

מבחינת משחקיות, המשחק מאוד טוב, השחקן מקבל ארבעה כוחות במהלך המשחק(עשן, ניאון, וידאו ובטון) ומשתמש בהם כדי להילחם באויביו.

לסיכום, הסיפור של המשחק הוא בסדר, והמשחקיות שלו מצוינת. המשחק הוא ללא קטעי חשיבה, ורק קרבות וללא האופציה להתגנבות.

1. The Last Of Us: Remastered

באמת היה ספק? בדומה לGod Of War 3: Remastered, גם פה אין הרבה שינויים בסיפור אפילו שנוספו כמה קטעים. המשחק הוא פוסט אפוקליפטי, מתחיל באפוקליפסה של זומבים וממשיך עשרים שנה מאוחר יותר, כשטס, שותפה של הדמות הראשית ג'ואל בעסקים אומרת לו שיש להם צרות בעסק, ומשם הם עוברים מסע כדי להגיע לארגון צבאי שנקרא "הגחליליות" ולמצוא כלי נשק, ונרקם קשר עמוק בין ג'ואל לילדה בת 12 בשם אלי, יחד שניהם עוברים ברחבי ארה"ב את המסע אל הנשק, ומחפשים דרך להיגאל.

© giphy

המשחק מעודד את השחקן להתגנב וכך לחסוך באספקה כמו תחמושת ועזרה ראשונה, אך לפעמים קרב זה דבר בלתי נמנע וצריך לשרוד בקרבות בלי להשתמש ביותר מדי אספקה, כדי שתישאר להמשך. במשחק יש גם קטעי חשיבה שצריך להבין כמו איך להגיע למקום מסוים ודברים כאלה. הגרפיקות מדהימות והמשחק באיכות 60fps. שווה לשחק.

תגובות