חברת "וואווי" מעניקה למכבי תל אביב חסות כספית שנתית. מתוך האתר הרשמי של מכבי FOX ת"א

חברת "וואווי" מעניקה למכבי תל אביב חסות כספית שנתית

הנהלת חברת הסמארטפונים "Huawei" בחרה להעניק את החסות למכבי תל אביב בכדורסל גם בעקבות הסלוגן של וואווי, שמתאים בדיוק למכבי: "Make it possible"

יצרנית מכשירי הסלולר מהגדולות בעולם, וואווי, בחרה להעניק חסות כספית לקבוצת הכדורסל הישראלית מכבי תל אביב. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שיצרנית סלולר עולמית ומובילה מעניקה חסות לקבוצת ספורט כלשהי בישראל, ובפרט לקבוצה מובילה כמו מכבי ת"א.  זו לא הפעם הראשונה שחברת וואווי משקיעה בספורט. וואווי מעניקה חסויות לקבוצות ספורט המזוהות בתוך מדינתן עם הסלוגן Make it possible, המלווה גם את חברת וואווי. בין הקבוצות להן העניקה וואווי חסות אפשר למצוא את מילאן, ארסנל, אייאקס אמסטרדם, אתלטיקו מדריד ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במסגרת החסות, הלוגו של וואווי יופיע על מכנסי שחקני הקבוצה. בנוסף, השחקנים יקבלו סמארטפונים ושעונים חכמים של חברת וואווי לשימושם הפרטי.

© מתוך האתר הרשמי של מכבי FOX ת"א

מתוך דברי קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של וואווי בישראל: "ככל שעובר הזמן, ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי מבינה יותר ויותר את הפוטנציאל הענק הגלום בשוק הישראלי. כיצרנית הסמארטפונים מספר 3 בעולם, וואווי מתכוונת להשקיע מאמצים ומשאבים רבים בכדי לנגוס באופן משמעותי בנתח השוק של מתחרותיה הגדולות בישראל".

אלי דריקס, מנכ"ל מכבי FOX תל אביב: "אנו שמחים מאוד להכניס את וואווי למשפחת מכבי. זהו מותג סיני ענק, שהחדירה שלו לישראל מרשימה ומוצלחת מאוד. אנו גאים לפרוץ גבולות, ושיתוף פעולה עם יצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם הוא חשוב ביותר עבורנו ובהחלט מהווה יעד אסטרטגי".

תגובות