וואווי משיקה: 2 מוצרים חדשים מבית וואווי הושקו השבוע. יחצ

וואווי משיקה: 2 מוצרים חדשים מבית וואווי הושקו השבוע

הכירו את המכשירים החדשים של וואווי, הסמארטפון Mate S והשעון החכם של וואווי שהושקו אתמול רשמית בישראל. האם כדאי לקנות אותם? כל הפרטים על המכשירים

וואווי, חברת הענק הסינית למכשירים טכנולוגיים, השיקה אתמול, יום רביעי, במסיבת עיתונאים, 2 מכשירים חדשים למכירה בישראל. הסמארטפון Mate S והשעון החכם של וואווי. המכשירים חדשים ומשודרגים יחסית למה שאנחנו רגילים במכשירים הקודמים של החברה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

Mate S
Mate S © יחצ

 

סמארטפון Mate S

המכשיר יימכר בישראל במחיר 2,599 – 2,699 ש"ח החל מהשבוע הראשון של נובמבר. קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל, אמר כי "ה- Mate S הוא הסמארטפון המתקדם ביותר שייצרה וואווי עד היום, מאז שקיבלה החלטה אסטרטגית להתמקד בעיקר במכשירי פרימיום מובילים, שיתחרו במכשירי הדגל של אפל וסמסונג. החלטנו, יחד עם הנהלת וואווי שה- MATE S יושק בישראל במחיר אטרקטיבי ונמוך יותר מאשר באירופה, זאת למרות המיסים הגבוהים בישראל, על מנת לספק לצרכן הישראלי אלטרנטיבה איכותית - מכשיר סמארטפון סופר פרמיום במחיר הוגן."

Mate S
Mate S © יחצ

ה- Huawei Mate S כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' העשוי מזכוכית מחוזקת וחסינה בפני שריטות מסוג גורילה גלאס 4 עם רזולוציה של 1920x1080 וצפיפות פיקסלים של ppi401. עוביו של המכשיר הוא 7.2 מ"מ, ועובי צידי המסך המעוקל שלו הוא 2.65 מ"מ בלבד. גם הפעם שילבה וואווי במכשיר מעבד חדש שייצרה בעצמה מסוג Kirin 935 HiSilicon, הכולל 8 ליבות במהירות 2.2 ג'יגה-הרץ. נפח האחסון של המכשיר שהושק בישראל הוא 32 ג'יגה עם אפשרות הרחבה ל- 128 ג'יגה וזיכרון פנימי של 3GB RAM. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.1 (לוליפופ).

חיישן טביעות האצבע שוואווי שילבה במכשיר שודרג כך שהוא משמש כמשטח מגע בפני עצמו. החיישן החדש ממוקם מתחת למצלמה האחורית של ה- Mate S. החיישן מאפשר צילום סלפי ביד אחת באמצעות לחיצה על החיישן בצידו האחורי של המכשיר. החלקה באצבע אחת מימין לשמאל על פני החיישן מאפשרת לדפדף בין תמונות, החלקה מלמעלה למטה פותחת את חלון ההתראות ולחיצה ארוכה על החיישן מאפשרת מענה לשיחות נכנסות.

Mate S
Mate S © יחצ

שעון Huawei Watch

השעון יימכר בישראל במחיר אטרקטיבי של 1,799 ש"ח החל מהשבוע הראשון של נובמבר. וואווי החליטה להשאיר את השעון בצורתו הקלאסית העגולה (ולא מרובעת, כפי שעשו אפל וסמסונג). על כך זכתה החברה לביקורות נלהבות רבות ברחבי העולם. קוטרו של שעון וואווי הוא 42 מ"מ, בדומה לשעוני יד מסורתיים. פני השעון עוצבו בהשראת שעונים שוויצריים. כפתור כיוון נוח ללחיצה בצידו הימני העליון של השעון, ידיות רצועה בצורת קשת ואפילו מארז השעון, כולם שומרים על המראה הקלאסי של שעון פרמיום מסורתי.

השעון של וואווי
השעון של וואווי © יחצ

בתחום הרצועות, ניתן יהיה לבחור מבין עיצובי "רשת" מפלדת אל חלד, שרשרת חוליות פלדה, זהב וורוד או ציפוי שחור, ועור שחור או חום. הרצועות קלות מאוד להחלפה, וניתן לחבר לשעון כל רצועת שעון סטנדרטית שרוחב הידיות שלה הוא 18 מ"מ.בנוסף לרצועות שעוצבו על ידי המעצבים של חברת וואווי, בישראל ניתן יהיה לרכוש גם רצועות מיוחדות שעוצבו במיוחד עבור וואווי, על ידי המעצבת שני צימרמן.

רזולוציית המסך היא 400x400 פיקסלים, עם צפיפות פיקסלים של ppi286 ויחס ניגודיות מרשים של 1:10,000. תכונות אלו הופכות את מסך השעון של וואווי למסך מרהיב במיוחד. סוללת השעון (300mAh) מספיקה ל- 1.5 ימי עבודה מלאים. מטען מגנטי תומך בטעינה מהירה של 80% מהסוללה בפחות מ- 45 דקות. לשעון זיכרון פנימי של 4GB ג'יגה וזיכרון עבודה של 512MB מגה.

השעון של וואווי
השעון של וואווי © יחצ

השעון של וואווי מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך תומך גם במשתמשי מערכת ההפעלה iOS של אפל. הוא מאפשר קבלת התראות על שיחות נכנסות ומענה דרך הסמארטפון, דחיית שיחה נכנסת, קישור ליומן הפגישות, לפייסבוק ולשירות "Google Now", כמו גם קריאת וכתיבת הודעות SMS, דוא"ל וסטטוסים בפייסבוק באמצעות פקודות קוליות ואייקוני אימוג'י. השעון מתפקד גם כשעון "רגיל" המאפשר לדעת מה השעה וכולל קישור לשעון עולמי.

קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל, אמר כי "השעון החכם שהשקנו הבוקר הוא השילוב המושלם בין אופנה לטכנולוגיה, מכיוון שהוא משלב את כל הפונקציות המתקדמות של שעון חכם עם העיצוב הקלאסי והעל-זמני של שעוני הפרמיום השוויצריים. תכונות אלו הפכו אותו לפופולארי לא רק בקרב אוהבי הגאדג'טים, אלא גם בקרב חובבי אופנה מושבעים. מחירו של השעון בישראל זהה למחירו בחו"ל."

השעון של וואווי
השעון של וואווי © יחצ
תגובות