"Cnature" - למטיילים: אפליקציה לזיהוי בע"ח וצומח. צילום מסך מיוטיוב

"Cnature" - למטיילים: אפליקציה לזיהוי בע"ח וצומח

אפליקציה חדשה שעושה משהו שחיכינו לו הרבה מאוד זמן, מזהה בעלי חיים וצמחים. קרה לכם שראיתם באיזה טיול חיה או צמח וממש רציתם לקרוא עליו? יש פתרון

הסטארט-אפ הישראלי, Cnature, של MindCET מבית מטח, משיק אפליקציה חדשה לזיהוי בעלי חיים וצומח בעברית. האפליקציה Cnature היא מגדיר אלקטרוני, אשר יכול לזהות חיות וצמחים, שכרגע הוא ארכיון בעלי החיים והצומח הדיגיטלי הרחב ביותר שקיים כיום בשוק. האפליקציה היא בעברית, זמינה להורדה בחינם ואנדרואיד ובמכשירי אפל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

החברה נוסדה בידי ארבעה חברים וחובבי טבע: נדב בוכר, אלון קליין אורבך, יקיר נרקיס ויצחק חייט. שותפים נוספים במיזם: שרה גולד, מנהלת אתר צמח השדה, אייל ברטוב, צלם טבע בינלאומי, אסף בן דוד מומחה לעקבות וסימני חיים. בתחילת חודש ספטמבר 2015 זכתה Cnature במקום הראשון בשלב הגמר הישראלי של תחרות הסטארטאפים העולמית לחברות בתחומי הטכנולוגיה החינוכית - Global EdTech Startup Awards והיא תייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בנובמבר 2015.

© יחצ

לדברי נדב בוכר, מייסד-שותף Cnature: "חווינו פעמים רבות את הקושי בזיהוי והכרה של החי והצומח סביבנו, לצד המדריכים הכתובים, אתרי האינטרנט והפורומים השונים, הבנו שיש מקום לאפליקציה המשלבת תוכן, קהילה וטכנולוגיה, ומאפשרת לגלות את הטבע בצורה נגישה, מהנה ומלמדת. כאשר הצטרפנו לתוכנית של MindCET לסטארטאפים ידענו שיש  לנו רעיון מצוין, אבל היינו זקוקים לתמיכה והכוונה כדי להוציא אותו לעולם. אנו מאמינים כי קירוב האדם ללמידה אודות הטבע הסובב אותו הינו עיקרון חשוב בשימור הטבע, ולשמחתנו השיפור הטכנולוגי מאפשר לספק למידה שכזו באמצעים קלים לשימוש"

תגובות