ביקורת: האם כדאי לקנות את המשחק WWE 2K16?. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת: האם כדאי לקנות את המשחק WWE 2K16?

אז גם השנה יצא משחק ההיאבקות WWE ואנחנו בדקנו אותו עבורכם. האם שווה לקנות את המשחק שכולל את ג'ון סינה? או שמא כדאי להישאר עם המשחק מהשנה הקודמת?

אז שוב מכות. ושוב רואים דמויות נופלות בקלות מהמגרש. כמו שנה שעברה, המשחק יצא ואנחנו ישר בדקנו – האם באמת שווה לשחק במשחק?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז מי שלא יודע, WWE הוא המשחק ההיאבקות הגדול ביותר שיוצא. הוא כולל את כל השחקנים המוכרים לנו כדוגמת ג'ון סינה וחבריו. אז אחרי המשפט הזה, אפשר באמת להיכנס ולהסביר על שאר המודים של המשחק.

נתחיל במשחק הרגיל. אתם רוצים לשחק? אתם נכנסים ורואים את כל האפשרויות שיש. אחד על אחד, שניים על שניים, כלוב ענקי מלא שחקנים ועוד המון אפשרויות שקיימות למכירים את הספורט. בעיקרון? אני לא כל-כך הצלחתי להבין מה לעשות. להרביץ עם איזה לחצן? לברוח עם איזה מקש? אין שום הדרכה בהקשר הזה.

אתם יכולים ליצור שחקן אישי שלכם או לבחור דמות קיימת בשביל ה-MyCareer ואתם יכולים להתחיל מההתחלה של אותה הדמות - עד שהיא נהפכת לשחקן טוב ומוכר. בשונה מ-NBA, ה-MyCareer כלל לא עזר ללמידה ואף יותר הקשה, או כמו שאני צעקתי: "למה זה לא בורח ממנו?!".

כמובן שבמשחק יש גם אפשרויות של משחק אונליין - כלומר משחק נגד אנשים אחרים ברחבי הרשת. אותי זה לא כל-כך משך ולא התחברתי למוד הזה, כנראה שיש אנשים שזה לא כל-כך מתאים להם.

מה חשבתי על המשחק?

נתחיל מהברור: הגרפיקה של המשחק מעולה. השחקנים נראים טוב, הדמויות לא מפוקסלות והמכות לא נשארות באוויר. אפשר לראות שהשקיעו בגרפיקה ואני חושב שזה ראוי להערכה. לעומת זאת הפיזיקה במשחק לא ברורה לי עד היום. אני לא מבין איך זה הגיוני שעל מכה מסוימת, מכה שנראית לכאורה קלה מאוד, השחקן שמולי נופל. וגם ההפך, יש מכות שאמורות לגרום לשחקן להיפצע קשה, אך תוך שניות הוא נעמד.

מה עוד הפריע לי? אני לא מבין עד עכשיו איך אני אמור לברוח ממכות של דמויות אחרות. אומרים לי ללחוץ על R2 בשביל לברוח, אבל כשאני לוחץ זה לא מגיב או פשוט אומר לי מאוחר מדי. אבל בנאדם, הרגע אמרת לי ללחוץ!

אני חושב שהמשחק קשה במיוחד, לא מזמין כלל שחקנים חדשים ואני חושב שזה חבל מאוד. ולכן, אני חושב שהציון שמגיע למשחק הוא:

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגיות
תגובות