לא משחק ילדים: הרובוטים משתלטים על כנס CES. צילום מסך מאתר האירוע

לא משחק ילדים: הרובוטים משתלטים על כנס CES

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, שתתקיים בתחילת ינואר הקרוב, תגדיל את תצוגת הרובוטים שלה ותבחן את השתלבותם בחי היום-יום שלנו. בואו להבין בדיוק איך למה וכמה

כנס ה-(CES (Consumer Electronics Show הוא אולי בין הכנסים היחידים שמציגים לנו חידושי האלקטרוניקה מתקדמים ומגניבים שיום אחד באמת יגיעו אלינו לידיים. בניגוד לתצוגות אחרות שבהן החברות רק מציגות טכנולוגיות כדי למצב את עצמן בעמדה של קידמה, ה-CES מושתת על תצוגות של אלקטרוניקה צרכנית, כלומר אלו המוצרים שגם אם זה יקח קצת זמן - בסופו של דבר נמצא אותם אצלנו בבית (או לפחות בבית של חבר).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השנה הכנס יהיה בסימן רובוטים. אל חשש, לא מדובר בכאלה שנלחמים בבני אדם ובגלל איזשהו וירוס בתכנה שלהם הם רוצים להשמיד אותנו. כי כפי שהזכרנו קודם הכנס בא להציג טכנולוגיות שיצרכו בסוף על-ידינו, ולכן הכוונה היא לרובוטים שיבואו להקל עלינו בתחומים שונים בחיים. בין אם זה שמירה על משק בית (ניקיון, גינון וכו') ובין אם זה לענייני רפואה ואפילו עולם העסקים.

© צילום מסך מאתר האירוע 

אנחנו כבר מחכים לראות אם יהיו רובוטים שיבקשו עבורנו סרטון ברכה מסלבס, יחכנו במקומנו לתור בפסטיגל, יעשו בשבילנו שיעורי בית ואולי אפילו ילכו במקומנו לבית הספר. אולי חלק מהם כבר קיימים - אבל בשביל זה נצטרך לחכות לתערוכה.

© צילום מסך מאתר האירוע
תגובות