לא הכל רע: איך אפשר להשתמש ב-Blindspot לטובה?. צילום: shutterstock

לא הכל רע: איך אפשר להשתמש ב-Blindspot לטובה?

תגידו מה שתגידו, אפליקציית Blindspot זוכה לקצב הורדות גבוה. אז אחרי כל מה שאמרו עליה ברשת, הגיע הזמן להראות אילו דברים טובים אפשר להוציא ממנה, ותאמינו לנו - אפשר

אפליקציית המסרים החדשה, Blindspot מעוררת דעות שונות בנוגע לרעיון שלה שנובעות מהפחד שהיא תלך דווקא לכיוון השלילי כפי שקרה בעבר עם אפליקציית "סיקרט". כמו-כן היא מאפשרת שליחת הודעות גם למשתמשים שלא בחרו להיות "חלק מהמשחק" ולהוריד את האפליקציה, שזה למעשה הדבר הבעייתי ביותר במהות שלה. אז אם בכל זאת בחרתם להוריד אותה, הנה כמה שימושים חיוביים אפשר לעשות בעזרתה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חפש ת'מטמון

אם אתם רוצים קצת לשדרג את הפעילויות בבית הספר או בתנועת הנוער, הנה שדרוג קטן ועדכני ל"חפש ת'מטמון". תחשבו שאתם רק הייתם צריכים לנוע ממקום למקום ולבצע משימות וברגע שאתם מסיימים אותן אתם מקבלים את הרמז הבא היישר לנייד מבלי שתדעו את המיקום או כל רמז אחר על הפרס והיעד הסופי ומבלי שהחברים מהקבוצה היריבה ירמו ויחביאו לכם את הרמז.

© צילום מסך מיוטיוב

נחש מי אני 

עוד משחק חברתי ופופולרי הוא המשחק "נחש מי אני". במשחק נמצאת דמות מסויימת או מכריזים על עצמך בתור אישיות מוכרת, ועל המשתתפים לזהות מי אתה על פי 20 שאלות שהתשובות אליהן היא כן ולא ולפי זה לנחש מי הדמות המסתורית. 

© shutterstock

סליחה!

הנה שימוש נכון שגם יגרום לכם להרגיש קצת יותר נוח עם עצמכם. לא תמיד קל להודות על טעות או להתחרט על העלבה שעשית (ולעיתים גם בגלל ענייני אגו), אך יש בך חרטה אמיתית על המעשה שגורמת לך עדיין רצון להתנצל ובמקביל לא להתבייש. מעכשיו - תוכלו לבקש סליחה דרך ההודעות אפילו מבלי להזדהות. נכון, עדיין עדיף לעמוד מאחורי הטעות, אבל עד שיהיה לכם אומץ - תוכלו לפחות להסתתר מעט. אגב, לא חובה רק בכיפור!

© shutterstock

גמד וענק וירטואלי

אחד המשחקים שתמיד גורמים לך להרגיש מכובד וחשוב הוא "הגמד והענק" שנהוג לשחק אותו בדרך כלל לקראת חג פורים. במשחק כל הקבוצה מתחלקת לגמדים והענקים. הגמדים צריכים להביא לענק שלהם כל מיני פינוקים שווים שכיף לקבל והענקים לא יודעים מה הזהות של אותו גמד. דרך האפליקציה תוכלו לשים את הפינוק השווה במקום מסויים ואז לשלוח הודעה אנונימית לענק שלך פשוט לבוא לקחת אותה ואז הוא גם לא ידע מי אתה, הענק יוכל לבקש אילו דברים הוא היה רוצה לקבל וכן לקבל חוות דעת על הפינוק שלכם. אנחנו לגמרי הולכים לעשות את זה השנה!

מתנות בכל יום. אהבנו!
מתנות בכל יום. אהבנו! © shutterstock

מסיבת הפתעה 

אנחנו חולים על הפתעות אבל לא תמיד אפשר לארגן מבלי שזה יתגלה למי שמארגנים לו. מה שכן - כך תוכלו לברר באנונימיות מה הוא בדיוק אוהב, מי החברים הכי טובים שלו ומהי מסיבת החלומות שלו, כך שגם אם הוא יעלה על זה שהולכת להיות לו מסיבה - הוא לא יידע מי בדיוק המארגנים. החברים בבית הספר? החברים בשכונה? או אולי המשפחה?

© shutterstock

 

תגיות
תגובות