חמשת השעונים החכמים שעשו לנו את שנת 2015. אתר החברה

חמשת השעונים החכמים שעשו לנו את שנת 2015

השנה, אין ספק שהשעונים החכמים היו הטרנד החם בעולם הטכנולוגיה הלבישה. מרוב הרבה מוצרים, החלטנו לעשות לכם סדר בכל האפשרויות

מבחר חברות סלולר מוכרות כגון אפל, סמסונג וLG השיקו שעונים חכמים אשר שינו לחלוטין את שיגרת היומיום בחיינו. כתבי הסלולר שלנו ריכזו עבורכם את השעונים החכמים הבולטים של השנה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מוטו 360, הדור השני - מוטורולה

השעון החכם שהוציאה מוטורולה בספטמבר האחרון, הוא דור שני לשעון בשם מוטו 360, שהיה השעון העגול הראשון בשוק וזכה להצלחה רבה. הדור השני של השעון מוצע בשני גדלים שונים והקונים יוכלו לבחור את צבע וסוג הרצועה, צבע המכשיר עצמו. בנוסף, הציגה החברה גרסת ספורט מיוחדת הכוללת בתוכה חיישן GPS.

יתרונות: השעון מרהיב ביופיו ומגיע עם מערכת ההפעלה האיכותית של גוגל הנקראת Android Wear. ניתן להתאים את השעון לפי טעמכם האישי ויש לו נפח סוללה מרשים, השעון עמיד במים ובעל מסך חד ומד דופק. בנוסף, ההטענה של השעון היא אלחוטית. חסרונות: מחיר השעון לא זול ומתחיל ב300 דולר, לשעון יש תקר קטן בתחתית המסך המשמש כחיישן תאורה, מה שהופך את השעון לעיגול לא מלא. 

© אתר החברה

לסיכום, השעון שידרג את חיי היום יום ובאמצעותו אפשר לקרוא ולהגיב להודעות, לקרוא פוסטים בפייסבוק, להשתמש באפליקציות כמו שאזם, לסנן שיחות וכו' מבלי להיכנס למכשיר. קצת מאכזב שהשעון הוא לא עיגול מלא ושאי אפשר לשוחח באמצעות השעון.

Huawei Watch - וואוי

הוואווי ווטש אשר הושק במרץ של השנה האחרונה הוא אחד השעונים היפים והיוקרתיים ביותר בשוק ונראה ממש כמו שעון רגיל לכל דבר. גם השעון הזה, כמו שעון המוטו 360 ושעון האורבן של אל ג'י, מבוסס על מערכת ההפעלה Android Wear וכולל בתוכו מד דופק. השעון מגיע במגוון עיצובים.

יתרונות: השעון יכול לעבוד גם עם אייפונים וגם עם מכשירי אנדרואיד, הוא מגיע עם מערכת ההפעלה Android Wear, יש לו מסך עם רזולצייה גבוהה מאוד וחומרה מרשימה, מסך השעון נשאר דלוק באופן תמידי. חסרונות: השעון עולה 1800 שקלים (הכי יקר בישראל אחרי ה-Apple watch), הטעינה של השעון לא מאוד נוחה, הוא מסיבי ונראה די גדול על נשים.

© אתר החברה

לסיכום, מדובר על שעון שנראה טוב ויעשה רושם נהדר אם אתם רוצים להיראות טוב. לאחר שימוש יהיה קצת קשה להיפרד מהשעון, בזכות הפיצ'רים הטובים שיש בו. נשים אולי קצת יתאכזבו לאחר שימוש בשעון, אבל מדובר על שעון שללא ספק כדאי להכיר.

LG - Urbane Watch

האל ג'י אורבן הוא שעון יוקרתי מבית אל ג'י אשר הושק בפברואר 2015 וצבר הצלחה וקניות רבות. לשעון עיצוב יוקרתי ונראה טוב, אך הוא דווקא עמיד במים.

יתרונות: לשעון יש עיצוב יוקרתי והוא עמיד במים, הוא עובד עם כל מכשירי האנדרואיד, הוא מתבסס על מערכת ההפעלה של אנדוראיד הנקראת Android Wear, מכיל תצוגות רבות (ה"פנים" של השעון) ומגוונות של שעונים אנלוגיים וגם דיגיטליים, אורך חיי סוללה מכובד שיחזיק למעל יום ומשך טעינתו לטעינה מלאה היא פחות משעה וחצי. 

 

חסרונות: מחירו מעט גבוה כ-1500₪ בארץ.

לסיכום, לאחר כחצי שנה ניסיון עם השעון הוא נותן חוויה נוחה מאוד בין אם לקרוא ולענות ב-Whatapp ובין אם זה רק בשביל לראות מה השעה על ידי סיבוב היד בלבד. בנוסף, חיי הסוללה מאוד נוחים ואינם מגבילים כלל את השימוש. מחירו מעט טעון שיפור אל אפשר להגיד שמדובר על שעון נהדר לכל דבר.

Apple Watch - אפל

השעון של אפל מגיע ב-3 דגמים ובשלל הצבעים. ה-Apple Watch מרגיש כאייפון לכל דבר, יש המון אפשרויות, מבחר האפליקציות רק הולך וגדל ונדמה כי כיום זהו השעון הטכנולוגי ביותר שתוכלו להשיג. כן, גם בהשוואה לשעוני אנדרואיד, לאפל יש הרבה מה להציע והיא עושה זאת אף בממשק שונה, מעט מורכב אבל עשיר באפשרויות.

© אתר החברה

יתרונות: יש לו מגוון רחב של צבעים וכל אחד יכול לבחור איזה סוג וצבע שהוא רוצה ואוהב, לשעון יש מגוון רחב של אפליקציות מובנות, כמו תמונות, טלפון, מייל, הודעות, שעון מעורר, מפות ואפילו מדידת שריפת קלוריות ומד דופק, לשעון יש 2 גדלים, ככה שכל אחד יכול לקנות איזה גודל שהוא רוצה שמתאימה לו, וגם השעון תומך בעברית, ובהכתבה בעברית, ככה שגם דוברי עברית יכלו ליהנות ממנו.

חסרונות: השעון של אפל עולה 350 דולר ויכול אף להגיע ל - 17,000 דולר (!) בהתאם לדגם, השעון מחייב אייפון כדי שנוכל להשתמש בו ולכן הוא מתאים רק למשתמשי אייפון, והשעון הוא מרובע ופחות אלגנטי לעומת שעונים אחרים.

© אתר החברה

לסיכום, מדובר על שעון גם, יוקרתי, אבל גם מהנה ומרגיש כאילו אתם משתמשים באייפון בקטן, הוא שימושי ומאוד ונוח להשתמש בו. אפשר להגיד שהוא משלים את את השימוש במכשיר האייפון ולכן יש מקום לכך.

Gear s2 - סמסונג

סמסונג השיקה בשנה האחרונה דגם שנקרא Gear s2 שמגיע אחרי יותר מחמישה שעונים. לשעון מסך עגול עם מסגרת בזל מסתובבת, סוללה גדולה ומערכת הפעלה עצמאית של סמסונג בשם טיזן.

יתרונות: סוללה המחזיקה ליומיים, עמידות למים, אפשרות לדגם עם סים, עיצובים רבים - דגם ספורט ודגם אופנתי, עובד עם כל מכשירי האנדרואיד, וגם יש פיצ׳ר של גלילת מסגרת המסך - מה שמקל על השימוש. חסרונות: השעון יקר יחסית ועולה כ-1500 ש״ח, גודל המסך קטן יחסית לשאר הדגמים המובילים בשוק, מראה מעט פשוט -בעיקר דגם הספורט, מתחמם מהר, מערכת הפעלה טיזן בעלת אפליקציות מועטות וחבל.

© יחצ

לסיכום, מדובר על שעון נחמד ושימושי עם מערכת הפעלה מעט מאכזבת. סמסונג הייתה יכולה להשקיע קצת יותר במערת ההפעלה ולהוסיף כמה תוספות קטנות בשביל לייעל את השעון.

 
תגובות