בקרוב: כל השמועות על הסמארטפונים של 2016. צילום מסך מיוטיוב

בקרוב: כל השמועות על הסמארטפונים של 2016

בשנה הקרובה צפויים לצאת לשוק לא מעט סמארטפונים. אספנו לכם את כל השמועות מכמה חברות על הסמארטפונים שאמורים לצאת בשנת 2016

כבר חודש עבר מאז ששנת 2016 החלה, וצצות להן שמועות על הסמארטפונים שבאים וקרבים אלינו. בחרנו לכם 4 חברות מובילות: אפל, סמסונג, וואווי וLG והבאנו לכם כל מה שצריך לדעת על הסמארטפונים שהן מתכננות בשבילנו בשנה הקרובה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אפל

בשנה הקרובה צפויה חברת אפל לחשוף 3 אייפונים חדשים. אייפון 6c/5se, אייפון 7 ואייפון 7 plus. 

את ה-6c/5se, הוא אייפון שנכון לעכשיו יש לו שני שמות אופציונליים (6c או 5se) שיוצג במהלך מרץ הקרוב ויהיה גרסת המיני של האייפון 6s או גרסה משודרגת של אייפון 5s אם האייפון החדש יוקרא אייפון 5se. האייפון החדש, לפי השמועות, יגיע בגודל 4 אינצ׳, כשהפעם האחרונה שאפל יצרה אייפון בגודל זה היה לפני 3 שנים כאשר הציגה את אייפון 5s.

בנוסף, לפי השמועות, המעבד של האייפון יהיה חזק יותר ותהיה לו מצלמה טובה יותר. כמו כן, האייפון יהיה בעל צבעים כמו ב-6s ו- live photos גם כן כמו שהוצג ב-6s. האייפון, גם כן לפי השמועות, יעלה 400 דולר במחיר התחלתי ולצידו של האייפון יוצג האייפד החדש. בחודש האחרון הודלף סרטון המראה לכאורה את האייפון החדש בגודל מסך קטן יותר.

 

את ה-7 ואת הגרסה המוגדלת שלו, ה- 7 plus, אפל צפויה להציג בתחילת ספטמבר הקרוב, ולפי השמועות אפל תיפרד מ-2 חלקים שהוצגו כבר באייפון הראשון, מכניסת האוזניות ומכפתור הבית. מכניסת האוזניות אפל ככל הנראה תיפרד ותוסיף לקופסת האייפון החדש אוזניות אלחוטיות. מכפתור הבית, אפל גם כן כנראה תיפרד ותעביר את כפתור הבית לכפתור טאצ׳ שיהיה מורכב ממסך האייפון. עוד חלק שאפל כנראה תיפרד ממנו אחרי 5 שנים, הוא חיבור הלייטנינג, החיבור להטענת האייפון אותו החליפה כבר פעם אחת בסדרת האייפונים שלה לפני 4.5 שנים והחיבור יוחלף לחיבור חדש.

עוד שמועה שצצה לה היא הפיכת מכשיר האייפון למוגן בפני מים באופן מוחלט בלי שימוש בכיסוי מים שמגן על האייפון.

סמסונג

חברת סמסונג צפויה השנה להציג השנה 3 מכשירים חדשים: גלקסי s7, גלקסי s7 edge וגלקסי note 6.

את ה-note 6, צפויה סמסונג להציג בחודש אוקטובר הקרוב. המכשיר לפי השמועות יהיה גמיש ודק. הוא גם כן יגיע בגודל מסך של 5.5 אינצ׳, ברזולוציה של 4K, מצלמה קידמית של 16 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 30 מגה פיקסל.

את הגלקסי s7 סמסונג צפויה להציג בשבועות הקרובים ולפני כשבועיים הודלפו לרשת תמונות ראשונות המפרט של המכשיר החדש. במפרט מוצג  כי המכשיר ישאר באותו גודל מסך כמו של המכשיר הקודם, 5.1 אינצ׳ ורזולוציית 4K וככל הנראה סמסונג תשתמש גם היא בטכנולוגיית ה-3D touch כמו שאפל הציגה בשנה שעברה.

וואווי

אחרי שהציגה בכנס ה-CES האחרון לפני חודש את הסמארטפון החדש שלה, המייט 8, כבר התחילו לצוץ שמועות על ה-P9 שיכלול מעבד חדש וחזק יותר מ-P8, והשמועות שצצו חושפות כי יהיו למכשיר 2 מצלמות אחוריות למען רזולוציית מצלמה גבוהה יותר וחיישן טביעת אצבע בגב המכשיר.

הP8
הP8 © יחצ

LG

השנה חברת LG תציג ככל הנראה סמארטפון אחד בלבד, ה-LG G5, אחרי שהציגה בתחילת השנה בכנס ה-CES את LG k10.

את ה-LG G5 צפויה LG להציג ב-21 בפברואר ולפי השמועות, המכשיר יהיה שונה לחלוטין מכל המכשירים הקודמים של החברה מבחינה חיצונית, כאשר המכשיר יגיע עם מגירה בחלקו התחתון של המכשיר כדי להחליף את הסוללה או להוציאה, וכפתור הבית יהיה בצד המכשיר. חיישן טביעות אצבע ממוקם בגב המכשיר. בנוסף, לפי השמועות, המכשיר יגיע עם 2 מצלמות אחוריות, אחת 8 מגה פיקסל והשנייה 16 מגה פיקסל ומסך בגודל 5.6  אינצ׳. השבוע הודלפו תמונות ראשונות של המכשיר המוכיחות שאכן השמועות נכונות.

תגובות